Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Chuťovky z Pinterestu

I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na

DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení, která budou moci zákazníci v následujících týdnech vidět v obchodech napříč Českou republikou a Slovenskem. Kampaň bude probíhat do konce března, kromě zájezdu se hraje například o televize či vstupenky na Comic-Con.

Prominentní roli v kampani hrají postavy ze série Avengers, Iron Man a Captain Marvel. Ty zároveň výborně zapadají do červeného barevného schématu, které je se značkou Coca-Cola nevyhnutelně spojeno. „Nejdůležitějším faktorem při našem rozhodování byl wow efekt, který jsme z návrhu cítili. Jsme přesvědčeni o tom, že vystavení zákazníky zaujmou a zároveň jim předají informace o probíhající soutěži. Roli hrál i dostatek místa pro produkty, o které jde samozřejmě v první řadě,“ uvedla Kristýna Křibská, marketing execution lead z firmy Coca-Cola HBC.

Shop in shop s logem Avengers, menší vystavení budou rebrandovatelná

Nejvýraznější částí in-store kampaně je shop in shop, kterému kromě produktu dominuje postava Iron Mana a kruhové pódium s logem Avengers. „Kolem nosného schodovitého pódia s logem jsou vyskládány produkty, samotné logo je pak předsazené, díky čemuž působí výrazným dojmem. Na vystavení je také naznačena horská dráha, která odkazuje na hlavní cenu právě probíhající soutěže,“ řekl Jakub Petráš, náš projektový manažer. Shop in shop je zároveň otevíratelný, dá se do něj tedy najet paletovým vozíkem, což výrazně ulehčuje práci zaměstnanců v samotných obchodech. Na českém trhu půjdou shop in shopy do obchodů řetězce Albert, na Slovensku se jedná o Tesco. „Zákazníci je tam ve vybraných prodejnách budou mít možnost vidět v průběhu února,“ uvedl za slovenský trh marketing execution lead Marek Prostredný a dodal: „Řešení, které jsme spolu s agenturou DAGO vyrobili, vybočuje z řady klasických marketingových vystavení a dokonale symbolizuje propojení značek Coca-Cola a Marvel.“

Kromě shop in shopu byly vytvořeny i pro stojany na plechovky, vystavení o velikosti jedné europalety a klasické „hrabáky“. Ty jako jediné z navržených vystavení využívají kromě kartonu i čirý plast. „V posledních letech jsme začali mnohem více využívat karton. Jedná se o variabilní materiál, který lze lehce přenášet a zároveň se jednoduše skládá, což bylo jednou z podmínek klienta,“ uvedl Jakub Petráš. Tyto menší formáty jsou určeny pro celý trh, v zájmu udržitelnosti jsou zároveň rebrandovatelné. „Udržitelnost je pro nás ve společnosti Coca-Cola HBC jednou z priorit, jsme tedy rádi, že stojany agentura DAGO navrhla tak, že je bude možné po skončení právě probíhající kampaně jednoduše předělat a použít znovu,“ doplnila Kristýna Křibská.

Kampaň poběží do konce března

Soutěž Coca-Cola Screentime, ke které se kampaň vztahuje, probíhá do konce března. Soutěžící v ní nákupem vybraných výrobků a hraním miniher v aplikaci Coca-Cola získávají možnost hrát o hodnotné ceny. Mezi ty patří například televize, tablety či projektory značky Samsung nebo propagační předměty ze světa Marvel. Hlavními cenami jsou vstupenky na Comic-Con 2023 a zájezd pro čtyři osoby do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This