Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení, která budou moci zákazníci v následujících týdnech vidět v obchodech napříč Českou republikou a Slovenskem. Kampaň bude probíhat do konce března, kromě zájezdu se hraje například o televize či vstupenky na Comic-Con.
Prominentní roli v kampani hrají postavy ze série Avengers, Iron Man a Captain Marvel. Ty zároveň výborně zapadají do červeného barevného schématu, které je se značkou Coca-Cola nevyhnutelně spojeno. „Nejdůležitějším faktorem při našem rozhodování byl wow efekt, který jsme z návrhu cítili. Jsme přesvědčeni o tom, že vystavení zákazníky zaujmou a zároveň jim předají informace o probíhající soutěži. Roli hrál i dostatek místa pro produkty, o které jde samozřejmě v první řadě,“ uvedla Kristýna Křibská, marketing execution lead z firmy Coca-Cola HBC.
Shop in shop s logem Avengers, menší vystavení budou rebrandovatelná
Nejvýraznější částí in-store kampaně je shop in shop, kterému kromě produktu dominuje postava Iron Mana a kruhové pódium s logem Avengers. „Kolem nosného schodovitého pódia s logem jsou vyskládány produkty, samotné logo je pak předsazené, díky čemuž působí výrazným dojmem. Na vystavení je také naznačena horská dráha, která odkazuje na hlavní cenu právě probíhající soutěže,“ řekl Jakub Petráš, náš projektový manažer. Shop in shop je zároveň otevíratelný, dá se do něj tedy najet paletovým vozíkem, což výrazně ulehčuje práci zaměstnanců v samotných obchodech. Na českém trhu půjdou shop in shopy do obchodů řetězce Albert, na Slovensku se jedná o Tesco. „Zákazníci je tam ve vybraných prodejnách budou mít možnost vidět v průběhu února,“ uvedl za slovenský trh marketing execution lead Marek Prostredný a dodal: „Řešení, které jsme spolu s agenturou DAGO vyrobili, vybočuje z řady klasických marketingových vystavení a dokonale symbolizuje propojení značek Coca-Cola a Marvel.“
Kromě shop in shopu byly vytvořeny i pro stojany na plechovky, vystavení o velikosti jedné europalety a klasické „hrabáky“. Ty jako jediné z navržených vystavení využívají kromě kartonu i čirý plast. „V posledních letech jsme začali mnohem více využívat karton. Jedná se o variabilní materiál, který lze lehce přenášet a zároveň se jednoduše skládá, což bylo jednou z podmínek klienta,“ uvedl Jakub Petráš. Tyto menší formáty jsou určeny pro celý trh, v zájmu udržitelnosti jsou zároveň rebrandovatelné. „Udržitelnost je pro nás ve společnosti Coca-Cola HBC jednou z priorit, jsme tedy rádi, že stojany agentura DAGO navrhla tak, že je bude možné po skončení právě probíhající kampaně jednoduše předělat a použít znovu,“ doplnila Kristýna Křibská.
Kampaň poběží do konce března
Soutěž Coca-Cola Screentime, ke které se kampaň vztahuje, probíhá do konce března. Soutěžící v ní nákupem vybraných výrobků a hraním miniher v aplikaci Coca-Cola získávají možnost hrát o hodnotné ceny. Mezi ty patří například televize, tablety či projektory značky Samsung nebo propagační předměty ze světa Marvel. Hlavními cenami jsou vstupenky na Comic-Con 2023 a zájezd pro čtyři osoby do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
SK


