Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Musím přiznat, že mě velmi potěšilo, kolik krásných halloweenských realizací připravila redakce MAM nám hodnotitelům k posouzení. Po Valentýnu další, pro nás v Čechách stále tak nějak cizí svátek, pro anglosaský svět důležitý každoroční milník podzimních dnů. A fotografie vystavení dokazují, jaký potenciál má Halloween v retailu. Můžete namítat, že „to“ skoro nikdo neslaví, ale změny se dějí.
Zájem o Halloween si vzala na starost nastupující generace, která využije svátku jako příležitosti se sejít, bavit se (ve strašidelných kostýmech) a konzumovat různé občerstvení mající tematické tvary lebek nebo dýní. A děti předškolního i školního věku mají zájem se připojit, aby ten (z valné většiny) pošmourný podzim měl nějaký veselý a barevný moment, na který se mohou těšit a pobavit se. Vyzdobit byt či dům, vydlabat dýni a vzpomenout si veseleji na ty, kteří tu s námi být už nemohou.
Poptávka po produktech s halloweenskou tematikou stoupá rok od roku, což potvrzují i řetězce, které už jí věnují i stránky v letácích a rozšiřují nabídku sortimentu – od původních dobrot a sladkostí až nyní k čarodějnickému oblečení, maskám a doplňkům. A navíc – nejsme už všichni otráveni tím, jak od října potkáváme v obchodech palety a palety čokoládových Mikulášů a vánočních kolekcí? Nevím, zda je horší čekat, že další rok nás to potká už v září, nebo zda si skutečně prodejci myslí, že bychom nestihli pár čokolád koupit později v listopadu nebo v prosinci, když mají obchody otevřeno skoro pořád?
Věřím, že se trendu vzrůstající obliby Halloweenu konečně „chytí“ i samotní zadavatelé. Letos se do toho výrazně pustila limonáda Fanta, jejíž povedený koncept stojanů a regálových čel dokázala navíc propojit se spotřebitelskou soutěží a v některých obchodech i s cross promem produktů značky Intersnack. A moje malé duchařské věštění na závěr? Pohanská oslava dne, kdy se stírá hranice mezi živými a mrtvými, se bude jednou dělit o „popularitu“ ve stejném poměru s Dušičkami. Každému, co vlastní jest, můžeme si vybrat, který ze svátků je nám bližší.
Hodnocení:
Zdroj: Marketing & Media 44/2022
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY