ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací. Nejcennější jsou pro nás dva zlaté kovy: za regálové čelo propojující whiskey Four Roses s Royal Crown Colou a za regálové čelo pro cukrovinky M&M’s.

Vítězné hlasy si tento endcap, při jehož výrobě jsme použili lakované dřevovláknité desky, získal hlavně za veselé zpracování. Hraje směsicí neobvyklých tvarů, prvků a vtipu. Nejvíce zaujmou maskoti se zábavnými grimasami a lákavé kusy čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Na endcapu pro whiskey Four Roses s Royal Crown Colou porota ocenila jeho luxusně vyhlížející provedení a neobvykle zkombinovanou černou a hnědou barvu. Toto originální POP médium vyvolává nostalgické pocity, které umocňují starožitný stůl a lampa. Hlavní myšlenkou je důraz na zklidnění a uvolnění v dnešní hektické době, které regál spojuje s pomalým vychutnáváním kombinace coly a whiskey.

V kategorii nápojů, tentokrát nealkoholických, jsme zaznamenali další úspěch. Druhou příčku jsme obsadili s vystavením, které si u nás nechala zhotovit Kofola. Dominuje mu robot Karel a vyniká například tím, že zcela postrádá ostré hrany.

Výčet našich úspěšných a oceněných projektů završují dvě bronzové medaile: první získal interaktivní shop-in-shop Oral-B vyrobený pro PROCTER & GAMBLE, který disponuje unikátním systémem detekce nadměrného vzdálení vystaveného produktu. Druhou obdržela naše známá loď Captain Morgana, která byla oceněná už několikrát. Znovu se se tím potvrdil mimořádný úspěch tohoto projektu.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This