POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
Dětskou výživu Hami prodávají v Hamleys u větrného mlýna

V pražském hračkářství Hamleys vyrostl ve spolupráci se společností Nutricia zábavný svět Hamíkov, kde mohou rodiče s dětmi trávit volný čas. Vytvořili jsme pro něj interaktivní stojan s nabídkou dětské výživy Hami.
Permanentní paletový stojan má zaujmout především rodiče s dětmi do tří let věku. „Usilujeme o to, aby si lidé trávící v novém dětském koutku čas pomocí vystavení zapamatovali naši značku Hami, jež nabízí produkty pro kojence a batolata. Dětem mohou zakoupit ovocnou přesnídávku nebo pestrý oběd v podobě masozeleninového příkrmu Hami. Stojan touto kombinací interaktivity a produktů podporuje navýšení prodejů,“ vysvětluje Lenka Doleželová, Trade Marketing Manager z firmy Nutricia, která dětskou výživu Hami prodává.
Aby si rodiče a děti paletového stojanu všimli, pojali jsme ho jako větrný mlýn s lávkou obklopený různobarevnými zvířaty. Přitahuje nejmenší návštěvníky, kteří si intuitivně chtějí pohrát. Jejich pozornost poutají tři hlavní hrací prvky: otočné lopatky mlýna, hrací kostky s ikonami Hami, které dohromady fungují jako skládačka, a barevná lávka, kterou mohou děti přecházet a rodiče je při tom vyfotit.
Interaktivita v kombinaci s atraktivním designem dělá z tohoto projektu plně trendovou záležitost. Stojan v sobě spojuje několik funkcí. Netradiční cestou ukazuje rodičům nabízené produkty a zároveň zabaví jejich děti.
Při vývoji stojanu jsme se zaměřili nejen na design, který musel korespondovat se zbytkem dětského koutku Hamíkov, ale dbali jsme i na bezpečnost. „Hrozilo, že stojan bude stát přesně na předělu mezi kobercem a linoleem. DAGO ale pro stojan navrhlo vhodné materiály a konstrukci, které by případné podlahové nerovnosti eliminovaly,“ doplňuje Lenka Doleželová z firmy Nutricia.
Projekty jako tento zprostředkovávají nevšední zážitky. Tím podporují nejen prodej, ale posilují také komunikovanou značku. Podobná zadání máme rádi, umožňují nám vytvářet inovativní řešení a přinášet větší hodnotu návrhů a realizací paletových vystavení.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






