DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HORECA zkoumá nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, organizovaný společností POPAI CE.

Ve společnosti DAGO nám záleží na rozvoji segmentu, chceme podporovat know-how na trhu a prostřednictvím našich klientů se s POP kampaněmi v tomto prostředí také často setkáváme. A právě z těchto důvodů jsme se stali partnerem průzkumu.

Průzkum HoReCa In-Store Insight Study se zaměří na určení funkcí a rolí POP médií skrze zkušenosti, názory a postoje zákazníků a provozovatelů restauračních zařízení, na popis strategické a marketingové funkce z pohledu implementátorů a investorů, ale také na návrhy nových typů, inovací a možností komunikačních nástrojů v segmentu HORECA.
Výzkum je realizován asociací POPAI CE ve spolupráci s výzkumnou agenturou PERFECT CROWD. Hlavními partnery průzkumu z řad značkových výrobců jsou společnosti Budějovický Budvar, UNILEVER (zmrzliny Algida) a Sodovkárna Kolín (limonády KOLI).
Věříme, že díky výsledkům průzkumu obohatíme i my své know-how a současně je využijeme pro ještě lepší a efektivnější práci pro naše klienty v realizaci POP komunikace.
Váš tým DAGO

Další články

Pin It on Pinterest

Share This