POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokoutku tak lidé najdou vše, co ke grilování patří: uhlí, gril, naložené maso či sýry, koření, marinády a v neposlední řadě i pivo v praktickém balení. Všechny výrobky spojuje český původ. Naše společnost zajišťovala technický vývoj, výrobu a logistiku celé kampaně.

Michal Vrbka, Category&Trade marketing manager společnosti Bongrain CZ, dodává: „Grilování se stává více oblíbenou činností našich spotřebitelů (jak vidíme sami z prodeje našich Hermelínů na gril), a proto jsme se rozhodli nabídnout našim zákazníkům pohodlí nákupu na jednom místě.“

Kampaň se začala připravovat již na začátku roku 2013, kdy Michal Vrbka oslovil výrobce, jejichž portfolio je spjaté s grilováním. Podmínkou zapojení do tohoto projektu bylo, aby výrobky byly vyráběné v České republice. Finálního projektu se zúčastnily společnosti Povltavské mlékárny Sedlčany, Plzeňský Prazdroj, Schneider a Spak. „Tento projekt patří mezi první projekty typu „cross category“řízené dodavatem pro maloobchodní řetězec (tzn. promoce, ve které jsou výrobky z více kategorií od různých firem). Grafickou podobu jsme připravili s agenturou Gevak, vývoj, výrobu a instalaci realizovala společnost Dago. Celý projekt jsme zrealizovali v měsíci červnu s řetězcem Interspar Česká republika. Na základě pozitivních ohlasů ze strany zákazníků a hlavně z vedení Intersparu jsme se domluvili na prodloužení celé akce i v červenci,“ popisuje Michal Vrbka detaily kampaně.

Originální kompozice celého vystavení v kombinaci s kontrastním a kompaktním barevným provedením zajišťuje 360° viditelnost a schopnost přitáhnout pozornost zákazníka. Grafickou abstrakcí žhavého uhlí a dobrou viditelností produktů podněcuje k impulzní koupi vystavených produktů, resp. tak inspiruje k akci a připomíná zákazníkům jejich možnou potřebu.

V letních měsících tato promoakce probíhala ve vybraných prodejnách maloobchodního řetězce Interspar a oprávněně vzbuzovala velký zájem nakupujících.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This