Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Cannabis a design jsou vynikající spojení: Hodnocení pro Marketing & Media

Prodejci konopí si na prostředí dávají záležet.

Konopí patří ke zboží, kde kamenný obchod vyžaduje jasnou definici cílové skupiny, nastavení míry luxusu nákupního zážitku a kvality prodávaného zboží.
Jako nutnou vidím intimitu při nákupu, odbourání pocitů strachu a naopak podpořit soustředění.

Přesně toto, dle mého názoru, velmi dobře předkládá řešení obchodu Fika, Scarlet Fire a Buds Goods.

 

 

Scarlet Fire volí barvy a členění prostoru s jasnou snahou o pocit soukromí a nutí k soustředění na produkt. Velmi intenzivní.

Naproti tomu Buds Goods nabízí dostatečný nákupní prostor, pocit luxusu z prostředí a především grafické zpracování prezentace ve starém, ale dobře odladěném stylu.


Fika vyniká příjemným nenásilným nábytkem, kde jsou v kontrastu perfektně volené prezentace produktů. Styl vystavení produktu podporuje dojem profesionality (informovanost) prodejce a zcela odbourává nadbytečné rušící vjemy.

Hodnotil: Jakub Petráš, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 9/2022

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This