Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výzkumu. O návrh a realizaci jsme se postarali my. Další prodejny patřící pod skupinu COOP budou následovat.

Cílem projektu bylo zlepšit nákupní prostředí v nápojové sekci. „Z průzkumů víme, že čím rychleji a snadno se nakupující orientuje, tím větší je jeho spokojenost, která se odráží následně ve velikosti nákupu,“ říká Josef Kroulík, Off trade Sales Manager Budějovický Budvar, národní podnik. Místem pilotní realizace se stala prodejna Terno v Českých Budějovicích z důvodu regionality a prodávaného sortimentu. Přestavbě kategorie předcházel roční marketingový výzkum. Jeho cílem bylo zjistit podrobnosti o chování spotřebitelů v kategorii, jejich preference ohledně vizuální podoby prostředí a obsažených prvků. Partnerem v nealko kategorii se stala Kofola, jež je významným hráčem v tomto segmentu. „Spolupráce na projektu s účastí Budějovického Budvaru byla oboustranně velmi přínosná. Kladně hodnotím například, že se podařilo navrhnout regálová čela, která pojmou jak palety, tak designově povedené vystavení produktů v horní části. Celek to kvalitativně posouvá na zcela jinou úroveň,“ uvádí Jana Riegerová, Trade Marketing Manager Senior z Kofola ČeskoSlovensko a.s.

Využity byly stávající regály, které byly designově zneutralizovány dřevěným dekorem, v nealko sekci světlým, v pivní tmavým. Na jednotlivé kategorie upozorňují regálová čela. Slouží jako prémiové zakončení regálů a zvyšují znalost a hodnotu prezentovaných značek. Horní části endcapů a regálu jsou oživeny prosvětlenými vizuály v celkové délce 100 metrů. Motivy vizuálů v nealko kategorii představují vizuály spojené s druhem nápojů, například perlivá nebo neperlivá voda. U piva jsou zobrazeni lidé pijící tento nápoj, což evokuje emoce z tradičního momentu spotřeby v hospodě. Součástí pivní sekce je i designový bufet, ve kterém se zákazníci mohou občerstvit nebo prostor využít k odpočinku. Zatím neznáme vliv na prodeje, už nyní však vnímáme projekt jako úspěšný. Podrobný průzkum, který k němu vedl, nám dává dostatečnou jistotu, že jdeme správným směrem a potvrzují to i první reakce nakupujících a personálu prodejny. Dalším argumentem pro podobné projekty je vliv prodejního prostředí na budování značky, což významné značky jako Budvar a Kofola vnímají.

Váš DAGO team

Terno nápoje

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pin It on Pinterest

Share This