Blog

Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.

Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.

Kavárny místo bank: Hodnocení pro Marketing & Media
To, že se spotřebitelé a jejich preference mění, je vidět také na designu bankovních poboček.

Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.

Příchutě otevírají cestu aneb Jak prodávat alkohol?
Tak jako všem, i segmentu alkoholu globální pandemie něco vzala, a něco také dala.

Před odletem na zdraví! Hodnocení pro Marketing & Media
Je lepší místo, kde vyrukovat s kampaní na tvrdý alkohol, než na letišti?

Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.

Dobrodružství na rohu – HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
Menší convenience prodejny se mění. Plní se emocemi i novými technologiemi.

„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Anna Brůžková hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit
Akce „back to school“ je oblíbená nejen u dětí školou povinných, ale zejména u obchodníků. Úspěch potomků ve škole je u většiny rodičů na prvním místě, a proto jsou ochotni investovat nemalé finanční částky právě do příprav k návratu do škol.

Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.

3 role kamenných obchodů po covidu
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenné ochody rozhodně nejsou na odpis.

POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media
Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.

Udržitelnost se v retailu dostává do popředí – klienti řeší materiály i provedení POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých vystavení.