Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Toto místo zprostředkoval průkopník a světový lídr ve sféře cestovního maloobchodu, společnost Lagardere Travel Retail, která má jedinečný a ucelený přístup se zaměřením na maximalizaci přidané hodnoty ve vztahz ke svým zákazníkům, pronajímatelům i vybraným značkám. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Becherovka tímto shop-in-shopem cílí především na zahraniční turisty. „Cílovou skupinou jsou všichni zahraniční návštěvníci, kteří si chtějí z České republiky odvézt něco tradičního a autentického. Dárek, o který se mohou podělit se svými přáteli, a sdílet tak zážitky z návštěvy České republiky. Kromě lahví nabízíme i velkou nabídku dárkových balení s brandovanými předměty, jako jsou například skleničky a kalíšky. Další cílovou skupinu tvoří čeští turisté, kteří cestují do zahraniční a zapomněli si zabalit do kufru nějaký český suvenýr jako dárek,“ vysvětluje Kateřina Kleslová, exportní brand manažerka Becherovky z Jan Becher Pernod Ricard.

Kolemjdoucí okusí vůni bylin
Design shop-in-shopu je důmyslně koncipován. Zaměřili jsme ho především na smyslové vnímání nakupujících. Víme totiž, že zákazníci nakupují všemi smysly.

Dostanou-li se do přímé interakce s prodávaným zbožím, zvyšuje se pravděpodobnost, že ho vloží do košíku. S tímto faktem jsme zde pracovali ve všech směrech. Umístili jsme na shop-in-shop skleněné koule a karafy se sušenými rostlinami, k nimž lze přivonět, a ‚okusit‘ tak směsi bylin, ze kterých se nápoje od Becherovky připravují.

Do designu shop-in-shopu jsme se společně s Becherovkou snažili co nejvíce promítnout informaci o tom, že jde o čistě 100% přírodní produkt. To navazuje na identitu značky, vystihuje její podstatu a pomáhá jí vyniknout oproti konkurenci. „Využili jsme k tomu přírodních materiálů a rostlin. Nechybějí ani poutavé detaily, jako je třeba zážitkový koutek, kde mohou zákazníci obchodu poznat Becherovku zblízka,“ uvádí Kateřina Kleslová.

V shop-in shopu mají zákazníci k dispozici také tablet, který jim poskytne všechny důležité informace nejenom o Becherovce, ale i o všech výrobcích z portfolia Jan Becher Pernod Ricard.

Je totiž nezbytné, abychom do podpory v místě prodeje neustále přinášeli inovace a nejnovější trendy. Musíme držet krok s digitálními technologiemi. Proto jsme na shop-in-shop umístili tablet, díky němuž se cestující mohou seznámit s nabídkou propagovaného zboží ve všech světových jazycích.

Přísná bezpečnostní nařízení nebyla problém
Celý shop-in-shop, který sestává ze dvou menších ostrovů a hlavní stěny, zdobí různé dekorativní prvky, jako jsou například závěsné květiny, popínavé rostliny, podsvícení či zarámované plakáty, které vytvářejí prémiový dojem.

Při koncipování vystavení jsme brali v potaz také bezpečností nařízení, která jsou pro letištní prostory typická. Dbali jsme proto na to, aby každá z částí vystavení těmto předpisům plně vyhovovala. Do cesty se nám doslova postavil na nosný sloup, který jsme nakonec do celého konceptu vhodně zakomponovali. „Propagace v podobných místech je vždy velkou výzvou, a to kvůli způsobu prezentace produktů a volbě stavebních materiálů,“ upřesňuje Kateřina Kleslová.

Shop-in-shop v obchodě Lagardere Travel Retail bude na pražském letišti Václava Havla stát dlouhodobě. Podpora prodeje pokračuje i přes menší počet cestujících, kteří jím kvůli současné situaci projdou.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pin It on Pinterest

Share This