Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…
Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Toto místo zprostředkoval průkopník a světový lídr ve sféře cestovního maloobchodu, společnost Lagardere Travel Retail, která má jedinečný a ucelený přístup se zaměřením na maximalizaci přidané hodnoty ve vztahz ke svým zákazníkům, pronajímatelům i vybraným značkám. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.
Becherovka tímto shop-in-shopem cílí především na zahraniční turisty. „Cílovou skupinou jsou všichni zahraniční návštěvníci, kteří si chtějí z České republiky odvézt něco tradičního a autentického. Dárek, o který se mohou podělit se svými přáteli, a sdílet tak zážitky z návštěvy České republiky. Kromě lahví nabízíme i velkou nabídku dárkových balení s brandovanými předměty, jako jsou například skleničky a kalíšky. Další cílovou skupinu tvoří čeští turisté, kteří cestují do zahraniční a zapomněli si zabalit do kufru nějaký český suvenýr jako dárek,“ vysvětluje Kateřina Kleslová, exportní brand manažerka Becherovky z Jan Becher Pernod Ricard.
Kolemjdoucí okusí vůni bylin
Design shop-in-shopu je důmyslně koncipován. Zaměřili jsme ho především na smyslové vnímání nakupujících. Víme totiž, že zákazníci nakupují všemi smysly.
Dostanou-li se do přímé interakce s prodávaným zbožím, zvyšuje se pravděpodobnost, že ho vloží do košíku. S tímto faktem jsme zde pracovali ve všech směrech. Umístili jsme na shop-in-shop skleněné koule a karafy se sušenými rostlinami, k nimž lze přivonět, a ‚okusit‘ tak směsi bylin, ze kterých se nápoje od Becherovky připravují.
Do designu shop-in-shopu jsme se společně s Becherovkou snažili co nejvíce promítnout informaci o tom, že jde o čistě 100% přírodní produkt. To navazuje na identitu značky, vystihuje její podstatu a pomáhá jí vyniknout oproti konkurenci. „Využili jsme k tomu přírodních materiálů a rostlin. Nechybějí ani poutavé detaily, jako je třeba zážitkový koutek, kde mohou zákazníci obchodu poznat Becherovku zblízka,“ uvádí Kateřina Kleslová.
V shop-in shopu mají zákazníci k dispozici také tablet, který jim poskytne všechny důležité informace nejenom o Becherovce, ale i o všech výrobcích z portfolia Jan Becher Pernod Ricard.
Je totiž nezbytné, abychom do podpory v místě prodeje neustále přinášeli inovace a nejnovější trendy. Musíme držet krok s digitálními technologiemi. Proto jsme na shop-in-shop umístili tablet, díky němuž se cestující mohou seznámit s nabídkou propagovaného zboží ve všech světových jazycích.
Přísná bezpečnostní nařízení nebyla problém
Celý shop-in-shop, který sestává ze dvou menších ostrovů a hlavní stěny, zdobí různé dekorativní prvky, jako jsou například závěsné květiny, popínavé rostliny, podsvícení či zarámované plakáty, které vytvářejí prémiový dojem.
Při koncipování vystavení jsme brali v potaz také bezpečností nařízení, která jsou pro letištní prostory typická. Dbali jsme proto na to, aby každá z částí vystavení těmto předpisům plně vyhovovala. Do cesty se nám doslova postavil na nosný sloup, který jsme nakonec do celého konceptu vhodně zakomponovali. „Propagace v podobných místech je vždy velkou výzvou, a to kvůli způsobu prezentace produktů a volbě stavebních materiálů,“ upřesňuje Kateřina Kleslová.
Shop-in-shop v obchodě Lagardere Travel Retail bude na pražském letišti Václava Havla stát dlouhodobě. Podpora prodeje pokračuje i přes menší počet cestujících, kteří jím kvůli současné situaci projdou.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY