DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Toto místo zprostředkoval průkopník a světový lídr ve sféře cestovního maloobchodu, společnost Lagardere Travel Retail, která má jedinečný a ucelený přístup se zaměřením na maximalizaci přidané hodnoty ve vztahz ke svým zákazníkům, pronajímatelům i vybraným značkám. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.
Becherovka tímto shop-in-shopem cílí především na zahraniční turisty. „Cílovou skupinou jsou všichni zahraniční návštěvníci, kteří si chtějí z České republiky odvézt něco tradičního a autentického. Dárek, o který se mohou podělit se svými přáteli, a sdílet tak zážitky z návštěvy České republiky. Kromě lahví nabízíme i velkou nabídku dárkových balení s brandovanými předměty, jako jsou například skleničky a kalíšky. Další cílovou skupinu tvoří čeští turisté, kteří cestují do zahraniční a zapomněli si zabalit do kufru nějaký český suvenýr jako dárek,“ vysvětluje Kateřina Kleslová, exportní brand manažerka Becherovky z Jan Becher Pernod Ricard.
Kolemjdoucí okusí vůni bylin
Design shop-in-shopu je důmyslně koncipován. Zaměřili jsme ho především na smyslové vnímání nakupujících. Víme totiž, že zákazníci nakupují všemi smysly.
Dostanou-li se do přímé interakce s prodávaným zbožím, zvyšuje se pravděpodobnost, že ho vloží do košíku. S tímto faktem jsme zde pracovali ve všech směrech. Umístili jsme na shop-in-shop skleněné koule a karafy se sušenými rostlinami, k nimž lze přivonět, a ‚okusit‘ tak směsi bylin, ze kterých se nápoje od Becherovky připravují.
Do designu shop-in-shopu jsme se společně s Becherovkou snažili co nejvíce promítnout informaci o tom, že jde o čistě 100% přírodní produkt. To navazuje na identitu značky, vystihuje její podstatu a pomáhá jí vyniknout oproti konkurenci. „Využili jsme k tomu přírodních materiálů a rostlin. Nechybějí ani poutavé detaily, jako je třeba zážitkový koutek, kde mohou zákazníci obchodu poznat Becherovku zblízka,“ uvádí Kateřina Kleslová.
V shop-in shopu mají zákazníci k dispozici také tablet, který jim poskytne všechny důležité informace nejenom o Becherovce, ale i o všech výrobcích z portfolia Jan Becher Pernod Ricard.
Je totiž nezbytné, abychom do podpory v místě prodeje neustále přinášeli inovace a nejnovější trendy. Musíme držet krok s digitálními technologiemi. Proto jsme na shop-in-shop umístili tablet, díky němuž se cestující mohou seznámit s nabídkou propagovaného zboží ve všech světových jazycích.
Přísná bezpečnostní nařízení nebyla problém
Celý shop-in-shop, který sestává ze dvou menších ostrovů a hlavní stěny, zdobí různé dekorativní prvky, jako jsou například závěsné květiny, popínavé rostliny, podsvícení či zarámované plakáty, které vytvářejí prémiový dojem.
Při koncipování vystavení jsme brali v potaz také bezpečností nařízení, která jsou pro letištní prostory typická. Dbali jsme proto na to, aby každá z částí vystavení těmto předpisům plně vyhovovala. Do cesty se nám doslova postavil na nosný sloup, který jsme nakonec do celého konceptu vhodně zakomponovali. „Propagace v podobných místech je vždy velkou výzvou, a to kvůli způsobu prezentace produktů a volbě stavebních materiálů,“ upřesňuje Kateřina Kleslová.
Shop-in-shop v obchodě Lagardere Travel Retail bude na pražském letišti Václava Havla stát dlouhodobě. Podpora prodeje pokračuje i přes menší počet cestujících, kteří jím kvůli současné situaci projdou.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






