Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Dobrodružství na rohu – HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
Menší convenience prodejny se mění. Plní se emocemi i novými technologiemi.
„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Anna Brůžková hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit
Akce „back to school“ je oblíbená nejen u dětí školou povinných, ale zejména u obchodníků. Úspěch potomků ve škole je u většiny rodičů na prvním místě, a proto jsou ochotni investovat nemalé finanční částky právě do příprav k návratu do škol.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
3 role kamenných obchodů po covidu
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenné ochody rozhodně nejsou na odpis.
POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media
Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.
Udržitelnost se v retailu dostává do popředí – klienti řeší materiály i provedení POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých vystavení.
Aktuální trendy v oblasti POP/POS: efektivita, moderní technologie a interaktivita

Mezi nejpopulárnější prostředky se řadí zejména ty podlahové a regálové, ale také promo akce. V současné době je i větší zájem o interaktivní a světelné prostředky, jejichž propracovanost a kvalita se zvyšuje díky moderním technologiím a materiálům. I „jednoduché“ stojany mohou zahrnovat až deset typů technologií. Na výrobce a jeho technologické vybavení to pak samozřejmě klade velké nároky nejen v oblasti investic, ale také z hlediska know-how. Zároveň je nutné nezapomínat na základní pravidla. POP/POS prostředky musí být maximálně jasné, jednoduché a pochopitelné. Dále viditelné, stát na exponovaném místě a být začleněné do správného kontextu. Fakticky pak pomáhá jednoduchá poučka. Propagační materiály v místě prodeje musí být nastaveny tak, aby je zákazník pochopil do tří vteřin, aby byly vidět ze čtyř směrů a komunikovaly maximálně pěti slovy.
Pokrok v materiálech, postupech i technologiích
Doba se mění a do produkce jsou častěji zapojovány materiály, které jednak podporují ekonomičnost, ale i designovou vyspělost výrobků při zachování patřičné funkčnosti a vzhledu. Mimo jiné také reflektují environmentální trendy ekologické udržitelnosti, příkladem může být vytěsňování tradičního PVC. I u standardních POP prvků je kladen důraz na detail zpracování, kde naopak získávají prostor materiály, které dodají potřebný prémiový dojem, často však spíš jde o dobrý nápad. Současně se zvýšil tlak na kvalitu potisku, jde ruku v ruce s vývojem tiskových technologií. Zatímco do nedávna se v POP oblasti ve valné míře používal sítotisk, dnes tuto technologii ve většině případů nahradil digitální tisk s čím dál vyšší kvalitou rozlišení. U světelných prvků byly v posledních dvou letech zářivkové zdroje téměř úplně nahrazeny LED.
Současný zákazník vyžaduje komplexní přístup
V současnosti čím dál častěji registrujeme pojem „omnichannel shopper“, tedy moderního zákazníka, který k nákupu používá mobilní zařízení či internet. V kontextu zřejmého potenciálu se stále více marketingových iniciativ zaměřuje na spojení tří klíčových komponentů: in-store, digitální a zkušenostní komunikace. Jinými slovy, k získání a navázání dlouhodobého vztahu se zákazníky je třeba zcela a smysluplně obsáhnout více kanálů (multichannel, omnichannel, crosschannel). Tomuto trendu odpovídá čím dál tím častější nasazení multimediálních aplikací v in-store POP realizacích. Interakce se zákazníkem je dle našich zkušeností žádoucí a v současné době moderních technologií navíc poměrně dostupná. I proto má stále větší význam nabízet komplexní přístup, jako je například Complex In-Store Solution, který pomáhá k vyšší efektivitě POP komunikačních kampaní.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY