Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace černé a červené barvy dotváří atmosféru výzvy, která hráče ponouká usednout do sportovní sedačky k monitoru.

Značka HP tentokrát pro vytvoření in-store prezentace herních produktů vyzkoušela přesah mimo dosavadní praxi předváděcích playtable. „Snažíme se u zákazníka navodit herní pocit a soutěžní naladění, které představují adrenalin a motivují ho k vyzkoušení. Zároveň nakupujícím při této příležitosti představujeme kompletní řadu produktů v nabídce. Tyto cíle se nám dle reakcí prodejce i promotérů daří plnit,“ říká Stanislava Porubová, Trade marketing manager HP.

Řada OMEN od HP zahrnuje kompletní portfolio hardware pro hráče. Jedná se o notebooky, stolní počítače, monitory, sluchátka a další. Vzhledem k šíři nabídky a jejímu hernímu zaměření jsme pro HP vytvořili kompletní herní zónu, která umožňuje produkty vyzkoušet a zároveň designově ladí se značkou OMEN a podporuje v místě prodeje její image a styl. Použité geometrické tvary spolu s červeným prosvětlením působí temperamentně a vábí hráče k vyzkoušení. Naším cílem bylo navodit herní atmosféru, představit produkty a zároveň podpořit jejich image a prodej. A tato extravagantní realizace toho v synergii se skvělými produkty a prodejním personálem pomáhá dosáhnout. Věříme, že se na základě pozitivních výsledků na lokálním trhu podaří vystavení prosadit na další trhy v regionu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Irsko letí na med od českých včel

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Irsko letí na med od českých včel
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
undefined
undefined
undefined
Share This