Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Futuristická POP prezentace Samsung
Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…
Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery
Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…
Chytrý regál umí namíchat drinky
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
Shop in shop ACER pro Alzu
Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…
Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupem miniaturu kvalitní whisky a mohou se také poradit s whisky ambasadorem. Pro podporu festivalu v místech prodeje jsme pro Remy Cointreau připravili osobité paletové vystavení. Akce probíhá ve významných českých řetězcích do poloviny listopadu.
Český trh má whisky ve stále větší oblibě. Rémy Cointreau, která je distributorem a lídrem na českém trhu ve stále rostoucí kategorii whisky, připravila pro své zákazníky v řetězcích aktivitu zaměřenou na osobitou charakteristiku tohoto nejkomplexnějšího destilátu na světě. Hlavním cílem Whisky festivalu je představit spotřebitelům světově proslulé značky, vedle toho si zákazníci při nákupu jedné z vystavených whisky odnesou miniaturu 12leté whisky nebo prémiového bourbonu. Ve vybraných dnech jim ve výběru poradí whisky specialisté a do tabletu zaznamenají jejich zpětnou vazbu například k preferované značce. S těmi znalejšími si o jejich oblíbeném nápoji popovídají zasvěceněji. „Whisky festivalem pomocí autentického vystavení vtahujeme zákazníky do světa whisky, aby měli chuť dozvědět se o ní více. Whisky specialisté jsou proškoleni u našeho Whisky Brand Ambassadora, a mohou tak zákazníkům proaktivně poradit, jakou whisky zvolit pro dárek nebo na setkání s přáteli,“ vysvětluje podrobnosti aktivity Ivana Plevková, Trade Marketing Specialist Off-Trade Rémy Cointreau.
Whisky festival k prezentaci využívá paletové stání a kartonový stojan, který zákazníka na chvíli učiní „whisky expertem“. „Na bocích je uveden příběh výroby whisky, atmosféru umocňuje vzhled napodobující tradiční materiály, jako je kámen, dřevěný sud a měď,“ popisuje pojetí POP média Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti. Do akce jsou zapojeny řetězce Ahold, Tesco, Globus a Makro, poslední den jejího trvání je 18. listopad. Třeba se také necháte při setkání s originálním vystavením okouzlit vystaveným romantickým mokem.
Váš DAGO team
SK






