Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.
Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…
LG trendy shopping v Alze
Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Dotyk je druhý nejrozšířenější způsob přenosu koronaviru. Ví to i Vladimír Kovařík, který Nakliku vymyslel. „Přemýšleli jsme, jak se do současného dění zapojit. Roušky řešili všichni, ale klikami se nezabýval nikdo. Nejprve jsme hledali, jestli už něco podobného neexistuje, ale žádný podobný výrobek se nám nalézt nepodařilo. S pomocí kolegů jsme během pár hodin vyrobili první prototyp,“ popisuje vznik nápadu jeho autor, jenž vede Ateliér produktového designu na zlínské univerzitě. Následně nás oslovili s prosbou, zda bychom pomohli s vývojem.
Jednoduché řešení
Technicky nejde o nic složitého. „Nástavec vyrábíme z pružného čirého plastu. Pomocí stahovací pásky se snadno připevní na kliku. Když někdo potřebuje dveře otevřít, nemusí na kliku sahat rukama, ale na nástavec položí předloktí a jednoduchým pohybem ho stlačí dolů. Tím se dveře otevřou. Nakliku ocení především v lékařských a sociálních zařízeních a na dalších místech, kde se pohybuje velké množství lidí,“ popisuje Martin Vorel, který u nás má na starosti technologii výroby nástavce a jeho distribuci do míst, kde ho potřebují.
Nástavec pasuje na všechny typy klik. „Instalaci zvládne i méně zručný člověk. Nepotřebuje ani šroubovák, ani žádné šroubky a podložky. Nástavec zároveň splňuje všechny bezpečnostní normy,“ ubezpečuje Vladimír Kovařík z Univerzity Tomáše Bati.
Testování dopadlo na jedničku!
Nakliku testovali v několika nemocnicích a sociálních zařízeních. „Materiálové zpracování je na vysoké úrovni, nástavec nepraská ani se nedeformuje. Například v ambulancích, kde se denně vystřídá mnoho lidí, využíváme novinku naplno. Nápad vnímáme jako smysluplný příspěvek ke zlepšení hygienicko-epidemiologických poměrů na naší interní klinice,“ hodnotí pilotní instalaci na interně Thomayerovy nemocnice lékař Jakub Kostka.
O nástavec projevili na základě pozitivních referencí zájem i na tamní chirurgii a rovněž v několika pavilonech léčebny dlouhodobě nemocných, kam právě od nás směřuje další dodávka.
Také pilotní instalace v Domově seniorů Pod Kavčí skálou v Říčanech u Prahy zaznamenala pozitivní zpětnou vazbu slovy ředitele Václava Bráchy: „Zpočátku klientům chvíli trvalo, než se naučili adaptéry používat, po krátkém čase ale fungují bez potíží. U zaměstnanců byl proces adaptace rychlý. Dnes jsou již adaptéry nedílnou součástí našich preventivních opatření proti případným nákazám.“
Na základě pozitivního ohlasu z pilotních instalací je již Nakliku k dipozici dalším nemocnicím, úřadům, domovům pro seniory a jiným podobným organizacím.
Kdo má o adaptér může nás kontaktovat zde na webu. A pokud by si chtěl Nakliku někdo vyrobit sám pro sebe nebo pro potřebné ve svém okolí, ať navštíví tuto stránku, kde jsme zpřístupnili výrobní postup včetně technických výkresů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
SK


