Voda Natura proudí prodejnami Globus

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Dvou a čtyřpaletový ostrov cílí na lidi, jenž se zajímají o zdravý životní styl. „Patří sem sportovci, rodiny s dětmi, senioři či cestovatelé. Jsou to lidé, kteří v dnešní hektické době postrádají jistou přirozenost a kontakt s přírodou. Prostřednictvím vody Natura se jim snažíme tyto nedostatky vynahradit a souznění s venkovním světem navrátit,“ říká Martin Zelený, channel development manager z firmy Coca-Cola HBC, pod níž značka Natura spadá.

Kolemjdoucí si okamžitě povšimnou imitace řeky, která protéká skrz dvě skály zhotovené z kartonu. Naznačují, že voda pramení v Adršpašsko-teplických skalách, kde získává svou křišťálovou čistotu.

Fontánku doprovází reprodukovaný zvuk vodopádu a generátor bublinek, což zákazníkův dojem o průzračnosti vody podtrhuje. Technicky šlo o nejnáročnější část, kterou se nám podařilo vyřešit pomocí skleněné nádoby a k ní umístěnému čerpadlu, které zajišťuje koloběh vody.

Důraz na reálné a přírodní prvky
Aby si zákazník spojil propagovanou vodu se skálami, lesy a čistým vzduchem, kterým Adršpašsko oplývá, museli jsme najít vhodné spojení s reálným světem a přenést ho do prodejny.

Doprostřed vystavení jsme proto postavili skutečný, živý jehličnan, jenž perfektně dokresluje prostředí. Záměrně jsme ho zapustili přímo do stojanu, aby evokoval velikost a výšku skal, které ho obklopují.

Paletový ostrov Natura nabízí jak půllitrové láhve, tak láhve se sportovním uzávěrem, a dokonce i celé kartony. Uspokojí poptávku každého, kdo si přišel balenou vodu koupit. Zboží je vystaveno na paletovém ostrově obklopeném obrandovanou lepenkou, aby k němu měl zákazník lepší přístup.

Propojení s vícero kanály
Vystavení zapadá do celkového konceptu rozsáhlé kampaně, kterou se Natura snaží povědomí o své balené vodě rozšířit. Kromě podpory v místě prodeje se upoutávky objevují i v televizi, kině, outdooru a na internetu.

Dobře tak navazuje na tuto komunikaci a přináší přímo na prodejní plochu prvky, které zákazníci mohou znát odjinud. „Dochází tady k propojení nadlinkové i podlinkové komunikace, což je při budování povědomí o značce klíčové,“ dodává Martin Zelený.
Permanentní vystavení Natura láká nakupující v řetězcích Globus celý letošní podzim. Celkem bylo zhotoveno 15 kusů.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This