POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS

Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společně s naším váženým klientem Mondelez se nám v soutěži podařilo zvítězit s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery & Convenience permanent. Jedná se zároveň o první český projekt, kterému se v POPAI Global Awards podařilo uspět. Tato realizace již dříve získala tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu dostala šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže. Zároveň byl tento týden porotou nominovaný mezi potenciální vítěze kategorie evropské soutěže POPAI Awards Paris.
V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě skvělé viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. „Jsme velmi rádi, že se nám podařilo získat ocenění v globální konkurenci právě s touto realizací pro Mondelez. Bereme to také jako náš příspěvek, který na mezinárodní úrovni buduje povědomí o skvělé úrovni českého oboru in-store komunikace,“ říká Martin Vorel výkonný ředitel naší společnosti. Řada úspěchů tohoto řešení možná nekončí, bylo totiž nominováno spolu s regálovým čelem pro Jägermeister také do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.
Ocenění světového významu
Letošního pátého ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 špičkových realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích. „Výhra v národním kole znamená, že jste dosáhli nejvyšší úrovně excelence. Úspěch v soupeření s těmi nejlepšími z celého světa je vrcholem pro každého, kdo získávání a zaujetí zákazníků bere vážně a usiluje o zlepšování celkového dojmu z nakupování,“ prohlásil Phil Day, Director POPAI UK and Ireland. Jeho slova nás ujistila o smysluplnosti naší firemní vize, která nás naviguje k tvorbě lepších míst prodeje.
Váš DAGO team
Na otázky k úspěchu ve světové soutěži POPAI Global Awards odpovídá za zadavatele projektu Martina Pilná, POB coordinator Mondelez a za realizátora Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.
Martina Pilná, Mondelez
Jak jste spokojeni s výsledky v obchodech, kde je čelo regálu instalováno?
Výsledky jsou pro nás potvrzením, že jdeme správným směrem a vynaložená práce, úsilí a investice jsme věnovali opravdu tomu, co dává smysl z pohledu nakupujícího.
Je pro vás ocenění dalším potvrzením jeho úspěchu?
Ano, velkým. Velice si vážíme toho, když jsou aktivity nejen skvěle oceněné nakupujícím, ale i odbornou veřejností, protože jsou třeba kreativní nebo inovativní, nebo používají nové koncepty prodejního impulzu, než jsme byli doposud zvyklí na obchodech potkávat a vidět. Ocenění nám navíc pomáhájí při dalších jednáních s řetězci.
Je pro vás tato instalace něčím odlišná od těch předchozích?
Tento projekt byl odlišný zejména v propojení menších osvědčených technik v instore komunikaci do jednoho celku. Povedlo se nám výborně skloubit více elementů a docílit multisenzorického zážitku pro spotřebitele. Umístění plyšové kravičky, která spotřebitele vybízí k pohlazení, je prolinkem na slogan značky Milka “Troufni si na jemnost”, reálné dřevěné vědro pro komunikaci novinek a došková střecha doplňují celý koncept gondoly. Bočnice gondoly jsme využili pro komunikaci zajímavých informací o značce Milka a o čokoládě. Gondola je jedinečná tím, že propojila klíčové elementy značky, ale zároveň plní nejdůležitější funkci: prodej. Podařilo se nám zachovat velkou prodejní plochu s využitím nakloněných polic pro lepší vizibilitu produktů. Hlavním doplňujícím prvkem je osvětlení, které gondolu zviditelňuje v obchodě a zvuková smyčka s Milka melodíí a zabučením, která zaručeně, v pozitivním slova smyslu, vytrhne zákazníka z běžné nákupní rutiny a potěší ho v každodenním nákupním shonu.
Znamená úspěch v soutěži důsledky pro realizace?
Uvažujete například o rozšíření do dalších zemí nebo zvýšení jejich počtu v tuzemsku?
V současné době probíhá rollout na další prodejny TESCO v ČR a máme velké pozitivní ohlasy od našich kolegů z jiných zemí, takže se v budoucnu určitě potkáte s tímto konceptem i v zahraničí.
Martin Vorel, Dago
Jak znělo zadání od klienta? Měli jste při návrhu prostor ke kreativitě?
Zadání klienta bylo poměrně přesné, věděl, co chce. Vytvořit atmosferující EndCup s pevně danými vizuálními prvky, jako je ikonická Kravička Milka včetně skutečného pasteveckého zvonce, reálné vědro, evokující čisté alpské pastviny, reálnou doškovou střechu. Zároveň byl kladen důraz na jednoduchost, originalitu, vysokou míru atmosferizace a možnost umístění a označení novinky v sortimentu.
Je podobný přístup k realizacím v českém prostředí ojedinělý?
Celá realizace je zajímavá jednoduchou originální kombinací netradičních prvků – jako je plyšová kravička, reálný zvonec, pohybový senzor aktivující zvukový efekt a LED nasvícení. Vytvoření samotného modelu kravičky byl poměrně zajímavý a komplikovaný úkol, neb neexistovala reálná data – pouze několik fotografií. A cílem bylo vytvořit milou, sympatickou a elegantní kravičku vystupující z chléva. Tento proces si vyžádal čtyři modely kraviček, než jsme se s klientem shodli na finálním provedení, nicméně, stálo to za to a toto úsilí se přetavilo právě v tuto ojedinělou a výjimečnou aplikaci.
Hned první den jsme pozorovali kupující, jak ze zvědavosti přicházejí, zvoní zvoncem, hladí kravičku, fotí se u ní a hlavně kupují vystavené produkty. Aplikace tak svým charizmatem prozářila celou kategorii cukrovinek a dodala do místa prodeje překvapení, atmosféru, emoce.