HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS

Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společně s naším váženým klientem Mondelez se nám v soutěži podařilo zvítězit s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery & Convenience permanent. Jedná se zároveň o první český projekt, kterému se v POPAI Global Awards podařilo uspět. Tato realizace již dříve získala tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu dostala šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže. Zároveň byl tento týden porotou nominovaný mezi potenciální vítěze kategorie evropské soutěže POPAI Awards Paris.

V národním kole porotce zaujal vedle celkového designu a provedení i multisensorický charakter aplikace, resp. zapojení hmatu, zraku a sluchu. Kromě skvělé viditelnosti a zajímavého vzhledu láká zákazníky k pohlazení plyšová hlava krávy Milka, která na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. „Jsme velmi rádi, že se nám podařilo získat ocenění v globální konkurenci právě s touto realizací pro Mondelez. Bereme to také jako náš příspěvek, který na mezinárodní úrovni buduje povědomí o skvělé úrovni českého oboru in-store komunikace,“ říká Martin Vorel výkonný ředitel naší společnosti. Řada úspěchů tohoto řešení možná nekončí, bylo totiž nominováno spolu s regálovým čelem pro Jägermeister také do finále soutěže Les POPAI Awards Paris 2015.

Ocenění světového významu
Letošního pátého ročníku mezinárodní soutěže se účastnilo 80 špičkových realizací z 11 zemí, které musely získat ocenění v národních soutěžích. „Výhra v národním kole znamená, že jste dosáhli nejvyšší úrovně excelence. Úspěch v soupeření s těmi nejlepšími z celého světa je vrcholem pro každého, kdo získávání a zaujetí zákazníků bere vážně a usiluje o zlepšování celkového dojmu z nakupování,“ prohlásil Phil Day, Director POPAI UK and Ireland. Jeho slova nás ujistila o smysluplnosti naší firemní vize, která nás naviguje  k tvorbě lepších míst prodeje.

Váš DAGO team

Na otázky k úspěchu ve světové soutěži POPAI Global Awards odpovídá za zadavatele projektu Martina Pilná, POB coordinator Mondelez a za realizátora Martin Vorel, výkonný ředitel naší společnosti.

Martina Pilná, Mondelez

Jak jste spokojeni s výsledky v obchodech, kde je čelo regálu instalováno?
Výsledky jsou pro nás potvrzením, že jdeme správným směrem a vynaložená práce, úsilí a investice jsme věnovali opravdu tomu, co dává smysl z pohledu nakupujícího.
 
Je pro vás ocenění dalším potvrzením jeho úspěchu?
Ano, velkým. Velice si vážíme toho, když jsou aktivity nejen skvěle oceněné nakupujícím, ale i odbornou veřejností, protože jsou třeba kreativní nebo inovativní, nebo používají nové koncepty prodejního impulzu, než jsme byli doposud zvyklí na obchodech potkávat a vidět. Ocenění nám navíc pomáhájí při dalších jednáních s řetězci.

Je pro vás tato instalace něčím odlišná od těch předchozích?
Tento projekt byl odlišný zejména v propojení menších osvědčených technik v instore komunikaci do jednoho celku. Povedlo se nám výborně skloubit více elementů a docílit multisenzorického zážitku pro spotřebitele. Umístění plyšové kravičky, která spotřebitele vybízí k pohlazení, je prolinkem na slogan značky Milka “Troufni si na jemnost”, reálné dřevěné vědro pro komunikaci novinek a došková střecha doplňují celý koncept gondoly. Bočnice gondoly jsme využili pro komunikaci zajímavých informací o značce Milka a o čokoládě. Gondola je jedinečná tím, že propojila klíčové elementy značky, ale zároveň plní nejdůležitější funkci: prodej. Podařilo se nám zachovat velkou prodejní plochu s využitím nakloněných polic pro lepší vizibilitu produktů. Hlavním doplňujícím prvkem je osvětlení, které gondolu zviditelňuje v obchodě a zvuková smyčka s Milka melodíí a zabučením, která zaručeně, v pozitivním slova smyslu, vytrhne zákazníka z běžné nákupní rutiny a potěší ho v každodenním nákupním shonu.

Znamená úspěch v soutěži důsledky pro realizace?
Uvažujete například o rozšíření do dalších zemí nebo zvýšení jejich počtu v tuzemsku?
V současné době probíhá rollout na další prodejny TESCO v ČR a máme velké pozitivní ohlasy od našich kolegů z jiných zemí, takže se v budoucnu určitě potkáte s tímto konceptem i v zahraničí.

Martin Vorel, Dago

Jak znělo zadání od klienta? Měli jste při návrhu prostor ke kreativitě?
Zadání klienta bylo poměrně přesné, věděl, co chce. Vytvořit atmosferující EndCup s pevně danými vizuálními prvky, jako je ikonická Kravička Milka včetně skutečného pasteveckého zvonce, reálné vědro, evokující čisté alpské pastviny, reálnou doškovou střechu. Zároveň byl kladen  důraz na jednoduchost, originalitu, vysokou míru atmosferizace a možnost umístění a označení novinky v sortimentu.

Je podobný přístup k realizacím v českém prostředí ojedinělý?
Celá realizace je zajímavá jednoduchou originální kombinací netradičních prvků – jako je plyšová kravička, reálný zvonec, pohybový senzor aktivující zvukový efekt a LED nasvícení. Vytvoření samotného modelu kravičky byl poměrně zajímavý a komplikovaný úkol, neb neexistovala reálná data – pouze několik fotografií. A cílem bylo vytvořit milou, sympatickou a elegantní kravičku vystupující z chléva. Tento proces si vyžádal čtyři modely kraviček, než jsme se s klientem shodli na finálním provedení, nicméně, stálo to za to a toto úsilí se přetavilo právě v tuto ojedinělou a výjimečnou aplikaci.
Hned první den jsme pozorovali kupující, jak ze zvědavosti přicházejí, zvoní zvoncem, hladí kravičku, fotí se u ní a hlavně kupují vystavené produkty. Aplikace tak svým charizmatem prozářila celou kategorii cukrovinek a dodala do místa prodeje překvapení, atmosféru, emoce.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This