Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup

Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. Pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vzniklo rovněž samostatné vystavení určené do prodejen Albert. Oba projekty vznikly ve spolupráci s komunikační agenturou Dago.

Na unikátní podsvětlenou instalaci mohou zákazníci narazit v prodejně Albert na pražském Chodově. Vystavení je rozděleno na celkem čtyři moduly doplněné o specifické produkty, které se věnují odlišnému tématu orální hygieny:

  1. specializované péči o citlivé zuby,
  2. specializované péči o krvácející dásně,
  3. péči o zubní náhrady a ortodontické pomůcky,
  4. produktům reflektujícím současné trendy udržitelnosti.

Sloup zubní hygieny edukuje zákazníky, jak správně pečovat o chrup, a zároveň přehledně prezentuje celé portfolio značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne a jejich zaměření na specifické problémy.

Většina české populace nakupuje produkty zubní hygieny právě v kamenných obchodech, ve kterých může domácí regál s velkým množstvím značek a druhů past představovat pro spotřebitele zbytečně složitý proces. Pro zákazníka je rychlá a jednoduchá orientace v prodejně klíčová. Výhodou tohoto vystavení je tak to, že zákazník nalezne vše potřebné – nejenom produkty, ale i informace – na jednom místě. Spotřebitelé jednoznačně pozitivně vnímají možnost dozvědět se o produktech cokoliv zajímavého a pochopit specifika výrobku. Vystavení tak zákazníkovi nabízí řešení přesně podle jeho potřeb.

Vystavení pro novou řadu terapeutických zubních past Sensodyne Nourish vychází z hlavních znaků, kterými jsou přírodní ingredience a udržitelné obalové materiály. Zubní pasty z této řady mají plně recyklovatelné nejen krabičky, ale také tuby včetně víček.

Instalace je vyrobena z kartonu a poutá pozornost tvary zubu a tuby zubní pasty stojícími vedle sebe. Bílý vzhled doplňuje motiv aloe vera, jedné ze složek nové řady. Vystavení je nasazeno v pěti vybraných prodejnách Albert.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This