Světelné regály pro Imperial Tobacco

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové světelné regály s možností jednoduchého rebrandingu, změny barvy a efektů nasvícení.

Návštěvníci mohou tyto nové P.O.P. aplikace aktuálně potkat ve Strážném na Šumavě, v Travel Free prodejnách. Hlavním prodejním artiklem těchto obchodů nejsou jednotlivé krabičky, ale celé kartony cigaret.

Hra s barvami díky pár klikům na ovladači

„Cílem bylo zaujmout zákazníka hned na první pohled a kladli jsme důraz i na tvorbu atmosféry a originální, prémiovou a uspořádanou image,“ přibližuje zadání Alena Šlechtová, projektová manažerka naší společnosti.

Nové cigaretové regály zohledňují pravidla zákaznického rozhodování i praktičnosti. Nabízejí  širokou možnost obměny a zákazníky zaujmou už z dálky díky LED osvětlení. Velkým pozitivem celé aplikace je jednoduchý rebranding regálů, jehož lze dosáhnout i s pomocí RGB LED efektu. „ dálkovým ovládáním je možné jednoduše volit barvu jednotlivých světelných efektů či nastavit časovou smyčku s opakující se proměnou barvy,“ přibližuje princip Alena Šlechtová.

„Touto instalací chceme zahraničním turistům v tuzemsku nabídnout vysoký standard při nákupu našich produktů. Viditelnost, uspořádanost a přehlednost v obchodě je totiž klíčovým faktorem při výběru z nabízeného sortimentu,“ vychází ze svých zkušeností Robert Bieda, trade marketing manager ze společnosti Imperial Tobacco.

Váš Team DAGO

Fotogalerie

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This