Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné

Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. Od té doby s ní spolupracujeme pravidelně. Pojďte se podívat, jak vypadá funkční a udržitelné POP v praxi.

Společnost AkzoNobel jistě znáte. I když si to možná neuvědomujete, na výsledky její práce narážíte každý den, ať už vás nohy zavedou kamkoli. Do jejího portfolia totiž patří barvy a další nátěrové hmoty značek Dulux, Hammerite, Xyladecor, Luxol a Supralux.

Jeden stojan, opakované použití

Z původního záměru vyrobit obyčejné kovové stojany pro prezentaci zboží jsme dokázali vytěžit něco víc. „V minulosti jsme si nechali vyrobit několik typů kovových stojanů pro různé značky, ale postupem času se nám stojany začaly hromadit na skladě. Proto bylo rozhodnuto o pozastavení výroby dalších stojanů a zaměření se na jejich opakované použití,“ vysvětluje Pavel Hrnčíř, trade marketing manager ze společnosti AkzoNobel Coatings CZ.

Investice, která se vrátí

V Dagu tak třetím rokem stojany pravidelně repasujeme a rebrandujeme tak, aby vyhovovaly komunikaci jedné vybrané značky z rodiny výrobků AkzoNobel.

Tyto stojany se nejvíce používají k prezentaci novinek. „Dříve se každý rok vyráběly kartonové stojany, které většinou vydržely jednu sezónu. Proto jsme se rozhodli zainvestovat větší peníze do výroby kovových stojanů, které budeme opakovaně využívat,“ vysvětluje svůj záměr Pavel Hrnčíř a dodává: „Jsou tři hlavní důvody, proč jsme přistoupili k tomuto konceptu:

  1. Stojany s barvami jsou většinou sezónní záležitost a téměř všechny stojany se po sezóně vracejí na sklad. V případě, že bychom k novinkám, které uvádíme téměř každý rok, vyráběli stojany stále nové a nové, neměli bychom je za chvíli na skladě kam dávat.
  2. Kovová konstrukce stojanů umožňuje jejich opakované užívání. Tím šetříme nemalé náklady na jejich výrobu, protože náklady na rebranding činí cca třetinu nákladů na výrobu kompletních kovových stojanů.
  3. Flexibilita společnosti Dago nám umožňuje připravit stejný branding na různé tvary kovových stojanů, což nám dává možnost jednotné komunikace na prodejnách.“

Každoroční údržba

Původně jednoduché stojany tedy každý rok projdou kompletní údržbou, během které převléknou kabát, aby mohly kolemjdoucím zákazníkům představovat nové a nové produkty. Klasická kovová konstrukce je doplněna o prvky z odolného kartonu a plastu, které se dají snadno vyměnit za jiné. Na unikátní stojany můžete v těchto dnech narazit ve velkých hobbymarketech, jako je například OBI.

Tato spolupráce ukazuje, že si v Dagu troufneme i na jiné obory, než je FMCG. Co na stojany říkáte?

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Rozdáváme radost v Nestlé

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Rozdáváme radost v Nestlé
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
undefined
undefined
undefined
Share This