Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větší prostor kreativní části kampaně.
Letošní hrdina kampaně Kofoly, robot Karel, se po televizních spotech, sociálních sítích a dalších kanálech dostává také do prodejen. V jednopaletovém vystavení jsme využili Karla jako dominantní prvek, který si zákazník snadno spojí s příběhem hledání kybernetické lásky z dalších částí kampaně. „Od předchozích let se vystavení liší nižším důrazem na množství vystaveného produktu. Celá polovina je věnována kreativnímu pojetí, abychom dosáhli zviditelnění značky v rámci kampaně,“ vysvětluje Jana Riegerová, trade marketing manager senior retail CS ze společnosti Kofola. K vidění byly stojany v prodejnách Globus a jsou také v prodejnách Aholdu a ve vybraných obchodech Hruška.

Celé vystavení jsme vytvořili z kartonu a má několik zajímavých vlastností. Je oboustranné, může proto stát samostatně v prostoru. Jeho zvláštností je také to, že v sobě neobsahuje paletu. Stojan s robotem Karlem je monolit, který kompletně sestavíme, dovezeme na místo a naplníme produkty. Tento postup byl zvolen kvůli složitosti stojanu. Bezpaletová konstrukce umožnila vytvořit oblé rohy stojanu a využít je pro branding. Značka je tak viditelná z jindy hůře využitelných úhlů. Vizuální přitažlivost kartonového provedení zvyšují 3D prvky a jejich vrstvení, například kolečko na hlavě robota a další součásti s industriální tematikou. „Jedná se o podobné řešení jako kartonový stojan Rajec, který uspěl v pařížském klání POPAI Euro Awards. Vyšší podíl imageové části celkové kompozice i tohoto vystavení zvyšuje atraktivitu a některé prodejny mají též z důvodu líbivosti sklon nechávat je na ploše i po skončení akce. Bude nás těšit, pokud se to zčásti podaří i s robotem Karlem,“ dodává Jana Riegerová z Kofoly.
V posledních dvou letech sledujeme používání atraktivnějších vystavení, která mají nejen podpořit prodej, ale zároveň zprostředkovat unikátní zážitek při setkání s takto prezentovanou značkou. S tím se mnohdy pojí přání klientů kompletnějšího servisu: sestavení ve výrobě, doprava na prodejnu a naplnění produkty. Jelikož důraz na kreativitu a vizuální přitažlivost vystavení dále sílí, očekáváme do budoucna nárůst počtu projektů realizovaných tímto způsobem.
Váš DAGO tým

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This