Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů… Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Chuťovky z Pinterestu
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media

Upřímně se přiznávám, že jako osoba narozená ještě před listopadovou revolucí, mám ke svátku sv. Valentýna trochu rezervovaný postoj. Nemůžu se ubránit dojmu „importovaného svátku“. A v souvislosti s tím mi naskočí epizoda ze seriálu Simpsonovi, kde si „markeťáci“ vymysleli uprostřed srpna svátek lásky kvůli klesající křivce prodejů během léta a ve žluté rodince to skončilo nákupem zbytečných a nesmyslných dárků a kauzou přetékajícího odpadkového koše.
Teď vážně – je pravda, že Češi mají k Valentýnu vztah jen někteří, a to většinou ti mladší. U nás slaví svátek zamilovaných asi čtvrtina populace. Muži pak utratí za dárek přibližně 750 korun, ženy pak asi 600 korun. A vzhledem k neustávající pandemické situaci se dá očekávat, že lidé budou spíše slavit s dárkem doma než v restauracích nebo formou eurovíkendu v Paříži nebo Římě. Také se část zákazníků přesunulo z kamenných obchodů do prostředí on-line. Takže pro prodejce květin, čokoládových pralinek, šperků, papírových přáníček a vonných svíček nastává obrovská příležitost investovat do toho „být vidět“.
Nejsme zvyklí na přeslazené růžové výlohy plné srdíček, na které bychom zakopávali na každém kroku, jako ve Velké Británii nebo USA. Právě proto teď může výše zmíněný segment uchopit tuto výzvu, více či méně nákladně zviditelnit svoje produkty. A myslím si, že těm se zdařilými instalacemi se povede nejen upevnit vztah se svými věrnými spotřebiteli, ale mají i velkou šanci oslovit nové, potenciální zákazníky, kteří navzdory svoji (mírné) averzi k zamilovaným nákupům na povel, by mohli obměkčit svoje srdce a peněženky uprostřed chladného února. Vzhledem k tomu, že podle statistik prodeje valentýnských dárků každý rok pomalu, ale jistě rostou, je jejich šance uspět o něco vyšší. Je jisté, že potenciál změnit nákupní zvyklosti nakupujících týkající Valentýna je velký a možná pro některé stále skrytý. Byla by škoda toho nevyužít.



Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 4/2022
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály....
SK


