Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prodejny mají za cíl vytvořit útulný dojem zvoucí zákazníky k návštěvě.

Nestlé chtělo prodejnu zatraktivnit a současně v ní přehledně prezentovat celé portfolio svých produktů. Kompletní remodelling firemní prodejny byl pro nás velice zajímavý úkol. Bylo potřeba vytvořit neutrální design, který vhodně podpoří, zpřehlední a zároveň sjednotí všechny vystavené kategorie a značky Nestlé. Přes relativně malou velikost prodejna nepůsobí stísněně. Materiálová kombinace lamina se dřevem interiér dostatečně prosvětlila, provzdušnila a zatraktivnila.

Výlohu a vstup jsme vytvořili s úmyslem navodit prémiovou atmosféru. S tou ladí také prosvětlené logo společnosti v dřevěném provedení. Dominantním prvkem interiéru je pult s pokladnou propojený s kávovou sekcí. Po obvodě prodejny jsou instalovány regály s jednotlivými kategoriemi produktů. V prostoru se nacházejí ostrůvky, u nichž lze měnit vizuály a obsah podle toho, jak Nestlé bude v průběhu roku obměňovat aktuálně prodávaný sortiment. Veškeré zařízení včetně regálového systému jsme vyvinuli prodejně na míru. Velkou pozornost jsme věnovali ergonomii a orientaci zákazníka. Výsledkem je moderní interiér, který působí útulně a láká k první návštěvě i opakovanému nákupu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This