Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Vánoční zpestření z Pinterestu

Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

POPAI AWARDS: 10 ocenění

23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k…

Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prodejny mají za cíl vytvořit útulný dojem zvoucí zákazníky k návštěvě.

Nestlé chtělo prodejnu zatraktivnit a současně v ní přehledně prezentovat celé portfolio svých produktů. Kompletní remodelling firemní prodejny byl pro nás velice zajímavý úkol. Bylo potřeba vytvořit neutrální design, který vhodně podpoří, zpřehlední a zároveň sjednotí všechny vystavené kategorie a značky Nestlé. Přes relativně malou velikost prodejna nepůsobí stísněně. Materiálová kombinace lamina se dřevem interiér dostatečně prosvětlila, provzdušnila a zatraktivnila.

Výlohu a vstup jsme vytvořili s úmyslem navodit prémiovou atmosféru. S tou ladí také prosvětlené logo společnosti v dřevěném provedení. Dominantním prvkem interiéru je pult s pokladnou propojený s kávovou sekcí. Po obvodě prodejny jsou instalovány regály s jednotlivými kategoriemi produktů. V prostoru se nacházejí ostrůvky, u nichž lze měnit vizuály a obsah podle toho, jak Nestlé bude v průběhu roku obměňovat aktuálně prodávaný sortiment. Veškeré zařízení včetně regálového systému jsme vyvinuli prodejně na míru. Velkou pozornost jsme věnovali ergonomii a orientaci zákazníka. Výsledkem je moderní interiér, který působí útulně a láká k první návštěvě i opakovanému nákupu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This