Popai.cz: VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY

Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI

Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...

mistoprodeje.cz: Vyhlášení cen P.O.P. Star za rok 2022 ovládl Božkov Republica

V sídle agentury ppm factum v Praze se konalo historicky první veřejné slavnostní předávání cen P.O.P. STAR za rok 2022. Vítězem se stala společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. se svým produktem Božkov Republica. Soutěž hodnotí shop in shop realizace v obchodech a markete...

RETAIL NEWS: Trendy v POS podle vítězů

Na zaujetí zákazníka mají tvůrci POS méně času než v minulosti, a proto je nutné, aby jejich produkty zaujaly okamžitě, upoutaly pozornost a z potenciálních zákazníků udělaly nakupující. Jak toho dosáhnout, prozradili vítězové 14. ročníku soutěže POPAI Awards....

ATOZ MARKETING SERVICES: Projet cílovou čáru je vždy výzva

O vybraných projektech, které v loňském roce získaly ocenění POPAI Awards 2022 za nejlepší reklamní prostředky v in-store komunikaci, se přišli informovat účastníci únorového semináře asociace POPAI CE.  [pdf-embedder...

Popai.cz: VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY

Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. 
FireShot-Capture-088-www.popai_.cz_

Další články

Pin It on Pinterest

Share This