POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kategoriích nejhůře bronzovou příčku. Do soutěže, která se koná od roku 1962, bylo přihlášeno 396 prací z celé Evropy.

Mezi naše postupující realizace patří Loď Kapitána Morgana oceněná již při POPAI CE AWARDS v loňském roce, kde získala hned několik cen včetně ocenění absolutního vítěze soutěže. Jde o projekt s důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. V čele stojí originální design, kvalitní materiály, a také důraz na detaily provedení a funkčnosti. Na pařížských cenách soutěží v kategorii Events .

Další finálovou nominaci, tentokrát v segmentu Food – shelf decoration, získalo naše regálové čelo bonbonů JOJO. Atraktivní a interaktivní provedení láká zákazníky barevným vírem ovládaným pohybovými senzory a vzbuzuje dojem pohledu do barvy měnícího kotle plného ovocné šťávy. Toho by docíleno pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod.

V kategorii Food – Floor display se mezi tři nejlepší zařadil stojan realizovaný pro výrobce superprémiového krmiva pro psy Carnilove. Originální vystavení akcentuje návrat k přírodě a divokosti.

Vítězné projekty, které vybere odborná porota, budou vyhlášeny 16. června 2016 v Paříži.

Děkujeme porotě i klientům a blahopřejeme všem kteří se na realizacích nominovaných projektů podíleli.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This