Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kategoriích nejhůře bronzovou příčku. Do soutěže, která se koná od roku 1962, bylo přihlášeno 396 prací z celé Evropy.

Mezi naše postupující realizace patří Loď Kapitána Morgana oceněná již při POPAI CE AWARDS v loňském roce, kde získala hned několik cen včetně ocenění absolutního vítěze soutěže. Jde o projekt s důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. V čele stojí originální design, kvalitní materiály, a také důraz na detaily provedení a funkčnosti. Na pařížských cenách soutěží v kategorii Events .

Další finálovou nominaci, tentokrát v segmentu Food – shelf decoration, získalo naše regálové čelo bonbonů JOJO. Atraktivní a interaktivní provedení láká zákazníky barevným vírem ovládaným pohybovými senzory a vzbuzuje dojem pohledu do barvy měnícího kotle plného ovocné šťávy. Toho by docíleno pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod.

V kategorii Food – Floor display se mezi tři nejlepší zařadil stojan realizovaný pro výrobce superprémiového krmiva pro psy Carnilove. Originální vystavení akcentuje návrat k přírodě a divokosti.

Vítězné projekty, které vybere odborná porota, budou vyhlášeny 16. června 2016 v Paříži.

Děkujeme porotě i klientům a blahopřejeme všem kteří se na realizacích nominovaných projektů podíleli.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This