JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Futuristická POP prezentace Samsung
Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…
Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery
Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…
Chytrý regál umí namíchat drinky
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
POP-UP prodejny jako výhra – hodnocení pro Marketing & Media

Uplynulý rok a půl byl pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty však mohly mnohé zachránit.
That: eklektický, udržitelný a nízkorozpočtový
Spojené arabské emiráty
Plnohodnotný vstup značky That, která má zastřešovat síť konceptových prodejen, na trh překazila pandemie. Pro vytvoření povědomí o tomto novém „concept storu“ a aby se vyhnuli finančním ztrátám, se majitelé rozhodli vsadit na pop-up prodejnu. S názvem „Something Like That“ ji otevřeli v Dubaji přímo v Mall of the Emirates. Designeři se ve strohém prostoru rozhodli pro dramatické rekvizity a detaily. Volba zařízení a materiálů byla podmíněna udržitelností a nízkým rozpočtem (hodně se recyklovalo) a také tomu, aby bylo možné prostor každý týden trochu měnit a přizpůsobit například nové výstavě. Tvůrci se v některých místech přiznávají i ke svým křenům a využívají prvky z arabské kultury, jako například zdobené okenice. That má být podle slov majitelů koláží módy, krásy a kreativity, směsicí mezinárodních a domácích značek, spojovat díla zavedených i právě vycházejících tvůrců.
Hodnocení: 4 / 5
Tato industriální pop-up prodejna jde ruku v ruce s módním industriálním stylem. Já osobně tomuto stylu fandím a je to cesta, jak vytvořit něco originálního s velmi omezeným rozpočtem. Ač to na první pohled může působit chaoticky, designéři si dali velmi záležet a byli nápadití. Např. plynové bomby jako podstava pod stoly, gigantické ramínko na zdi a mnoho jiných kousků lze v prodejně najít, a to je super zážitek. Materiálově je to velmi také velmi rozmanité.
Pangaia: prodejna kreslená duhou
Velká Británie
Společnost Pangaia se zabývá výrobou oblečení a rovněž vývojem udržitelných materiálů. Myšlenku svého podnikání „schovala“ i do svého názvu: Pan = vše, všeobjímající, všezahrnující; Gaia = matka Země. Společnost se kromě sociálních projektů finančně i aktivně podílí na ochraně divoké přírody, přírodních zdrojů, pralesů a oceánů. S tím spojila i svůj první pop-up v nákupní galerii Selfridges v Londýně. Prodejna je založena na číslu sedm: heptagonální prostor osvětlený sedmi barvami duhy. V čistě bílém prostoru je umožněno jen světlu prostřednictvím skla a barevné kolekci vykreslit barvy, jako by příchozí stáli v krystalu. Větší prostor přestavuje skleníky symbolizující růst, menší místnost uvnitř s rotujícím světelným sloupem pak evokuje chrám spojení přírody a vědy, meditativní reflexi. Veškeré použité materiály jsou recyklované a recyklovatelné, nátěry jsou bez těkavých organických látek. Všechny komponenty se rovněž dají rozložit, aby mohly být postaveny jinde.
Hodnocení: 3 / 5
Prodejna s oblečením Pangaia ve mě budí rozporuplné pocity. Velmi se mi líbí filozofie a symbolika, kterou má tento pop-up store. Prosklené prostory v bílé barvě s barevným oblečením jsou velmi příjemné, ale na druhou strany místnosti s baňkami a zelení evokují lékárenské či nemocniční prostředí, ale to byl nejspíš účel, to bohužel nemohu soudit více. Velké plus a obdiv je také v tom, že je vše kompletně z eko materiálů, a to je někdy velmi těžké zrealizovat.
Pop Art supermarket: za co vlastně utrácíme?
Velká Británie
Značka ginu Bombay Sapphire z portfolia Bacardi, Muzeum designu v Londýně a 10 umělců společně vytvořili úžasný obchodní prostor. Otevřený byl pouze pět dubnových dní, ale zaznamenal obrovský úspěch. Instalaci vedla umělkyně Camille Walala, jejíž estetice celkový vzhled podléhá, přičemž dominantní barvou je zde modrá, stejně jako u zmíněného ginu. V regálech prodejny jsou k dostání základní věci, jako je rýže, káva, čas, fazole, toaletní papír a samozřejmě Bombay Sapphire. To vše je však zabaleno v designu. Obaly totiž vytvořili například ilustrátorka Joey Yu, grafický designer Kentaro Okawara, keramička Amy Worrall, multidisciplinární umělkyně Michaela Yearwood-Dan nebo ilustrátorka Charlotte Edey. Veškeré zboží si mohli zákazníci koupit fyzicky, či objednat v e-shopu a výtěžek šel bezezbytku na fond začínajících umělců, který muzeum založilo v důsledku pandemie. Náklady nesl Bombay Sapphire a umělcům byl vyplacen honorář. Prodejnu fyzicky navštívilo téměř tři tisíce lidí (23 tisíc pak online). Celkové tržby dosáhly 105 tisíc liber, veškeré základní zboží bylo vyprodáno během osmi hodin. Projekt dosáhl 84 milionů impresí a celkový „reach“ byl 31,8 milionu.
Hodnocení: 4 / 5
Tento retro kousek je bomba. Zpracování opravdu skvělé, až by člověk nevěřil, že to nejsou jen obrázky a vizualizace, ale jsou to reálné fotografie. Prostor člověka přenese někam do arkádových dob, kdy tento styl byl naprostým hitem. Materiálově super zpracované, vše je také praktické, s dostatečným místem na zboží a přehledně uspořádáno, což ulehčí nakupování. Pevně věřím, že tento store ještě sklidí svůj úspěch.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 33/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK




