Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025

Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit...

Představujeme endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu

Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci...

Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci...

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Sváteční oděv, bramborový salát, smažený kapr a něco dobrého k pití. Tak vypadá klasická štědrovečerní večeře v mnoha českých domácnostech. Prémiové pivo k Vánocům totiž neodmyslitelně patří, stejně jako cukroví. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Jednalo se již o několikátou spolupráci s komunikační agenturou Dago, při níž bylo vyrobeno celkem 21 kusů paletových vystavení a 4 kusy shop in shopů s holofanem. Obojí je k vidění v hypermarketech Albert.

Pivo a Vánoce

Pivní segment během vánočního období citelně posiluje. Pilsner Urquell využil skvělé příležitosti na sebe v tomto sezonním období upozornit a posílit vztah se zákazníky. Výsledkem je vskutku okouzlující vystavení, které i v tomto případě nese typický symbol plzeňského pivovaru – plzeňskou Jubilejní bránu. Dalším dominantním prvkem umístěným na středu pivovarské brány je již zmíněný holofan, na kterém je promítán vánoční spot Pilsner Urquell. Realizace tohoto prvku ale nebyla tak snadná, jak by se na první pohled mohlo zdát. Konstruktéři z Daga museli překonat hned zásadní konstrukční problém. „Grafickému návrhu od designéra nejlépe odpovídal dvoulopatkový holofan o průměru 420 mm, který výrobce dodává bez zakrytování. V prvním návrhu jsme vytvořili kvůli designu a bezpečnosti celého vystavení zakrytování, které bylo uzavřené a jen vzadu byly otvory,“ vysvětluje Petr Hejma, konstruktér z agentury Dago, a dodává: „Po roztočení holofanu docházelo k rozkmitání lopatek a na promítaném spotu se po okraji tvořil nežádoucí světelný pás. Po řadě pokusů se nám s celým týmem podařilo stanovit vhodnou polohu otvorů pro odvod vzduchu a chyba se tímto odstranila.“

Symboly, které se neokoukají

Pro navození sváteční atmosféry je aktivace ozdobena světelným řetězem a v dolní části vystavení je aplikován potisk se jmelím. Podloží aktivace pak nese heslo „Ty pravé Vánoce“. Kartonová realizace podtrhuje svou výjimečnost také využitím charakteristických barev značky: zelené a zlaté. Jednoduché, elegantní a decentní řešení dává vyniknout tradičním hodnotám, jež jsou symbolem tohoto oblíbeného piva, bez kterého by sváteční večeře nebyla úplná.

Váš Dago tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This