Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš
DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o Xbox a další atraktivní ceny. Hlavní motto soutěže vytvořilo základ veselého designu POP média, které vyniklo výraznými barvami s dominantním prvkem v podobě herní konzole. Oranžovo-modré provedení tak poutalo pozornost nejen fanoušků ovocné limonády. Vystavení efektivně prezentovalo širokou nabídku Fanty, přičemž jeho hlavním posláním bylo motivovat zákazníky k účasti na atraktivní soutěži o exkluzivní ceny od Xboxu. Svěží vlnu zábavy a hravosti si mohli užít nejen milovníci Fanty, ale i všichni fanoušci zábavy a soutěžení. Shop-in-shop, které propojil moderní design, interaktivitu a praktické uspořádání, mohli nakupující potkat ve vybraných obchodech Tesco.
Dynamické spojení značky Monster a Oktagon MMA
Síla, adrenalin a bojovný duch – přesně tyto hodnoty spojuje partnerství energetického nápoje Monster a prestižní bojové organizace Oktagon MMA. Tato spolupráce se přenesla přímo do prodejních prostor, konktrétně opět do obchodů Tesco, prostřednictvím unikátního POP vystavení. Důmyslné konstrukční řešení vytvořilo vizuálně atraktivní „ring“ uprostřed obchodu, kde dominují ikonické černé a zelené barvy značky Monster spolu s brandingem Oktagonu. Simulace robustních prvků arény včetně síťového ohraničení navodila dojem skutečného bojového prostoru, zatímco dynamická grafika podtrhla energii značky. Hlavní cíl tohoto vystavení však nebyla jen vizuální atraktivita, ale především interakce se zákazníky. Strategicky umístěné QR kódy vedly přímo k soutěži, aby nabídly fanouškům jedinečnou příležitost vyhrát vstupenky na zápasy Oktagonu nebo exkluzivní brandované produkty Monster. Výsledná realizace prokázala, jak lze prostřednictvím kreativity a promyšlené komunikace přímo v místě prodeje budovat silné emoce, podpořit zapojení zákazníků a posílit celkový brand experience.