Originální Metaxa party

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako obývací pokoj pro pořádání domácích party přímo v centru města. Pro klienta jsme vytvořili 3D endcapy a stojany, kterými kampaň v řetězci Tesco na Slovensku podporuje.
Ze spotřebitelského průzkumu naší společnosti v České republice vyplývá, že jsou u zákazníků stále více v oblibě domácí party, a proto jsme se rozhodli zprostředkovat jim zcela jedinečný zážitek. In-store vystavení propagující kampaň mělo zákazníka zaujmout a probudit chuť zažít něco nového,“ říká Aneta Vadóczová, trade marketing specialist z Rémy Cointreau.

Navrhli a realizovali jsme výrazný 3D endcap, který celý koncept představuje. Dominantním prvkem vystavení je nápadná, kontrastní grafika s lahví Metaxy ve vizuálním centru a slogan „Odporúča každý okrem susedov“. Celý koncept je doplněn o zásobu lahví Metaxy umístěných přímo ve stojanu, a také jednoduchou grafikou přibližující proces přípravy dobrého domácího večírku. Nápadné 3D vystavení a LED podsvícení má zákazníky na první pohled zaujmout a vyvolat u nich pocit, že se jedná o něco výjimečného. Při návrzích jsme vycházeli z klíčových vizuálů agentury Made by Vaculik.
Na mobilní kontejner Metaxa Partyhaus o velikosti 33 m2, který pohodlně pohostí 10 lidí a zajistí jim vše, co je na dobré party třeba, láká po celém Slovensku 55 stojanů v prodejnách řetězce Tesco. Netradiční a dokonalou „domácí“ party mohou zákazníci vyzkoušet po celé léto až do září na Kamenném náměstí v Bratislavě. Více o kontejneru naleznou zájemci na www.partyhaus.sk.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Další články

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Pin It on Pinterest

Share This