Originální Metaxa party

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Vystavení Jägermeister absolutním vítězem POPAI Awards 2019

Letošní ročník soutěže POPAI Awards, která oceňuje nejlepší projekty in-store komunikace v místě prodeje, zná své vítěze. Dohromady jsme získali 13 ocenění. Absolutním vítězem se stalo vystavení pro Jägermeister s hologramem.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako obývací pokoj pro pořádání domácích party přímo v centru města. Pro klienta jsme vytvořili 3D endcapy a stojany, kterými kampaň v řetězci Tesco na Slovensku podporuje.
Ze spotřebitelského průzkumu naší společnosti v České republice vyplývá, že jsou u zákazníků stále více v oblibě domácí party, a proto jsme se rozhodli zprostředkovat jim zcela jedinečný zážitek. In-store vystavení propagující kampaň mělo zákazníka zaujmout a probudit chuť zažít něco nového,“ říká Aneta Vadóczová, trade marketing specialist z Rémy Cointreau.

Navrhli a realizovali jsme výrazný 3D endcap, který celý koncept představuje. Dominantním prvkem vystavení je nápadná, kontrastní grafika s lahví Metaxy ve vizuálním centru a slogan „Odporúča každý okrem susedov“. Celý koncept je doplněn o zásobu lahví Metaxy umístěných přímo ve stojanu, a také jednoduchou grafikou přibližující proces přípravy dobrého domácího večírku. Nápadné 3D vystavení a LED podsvícení má zákazníky na první pohled zaujmout a vyvolat u nich pocit, že se jedná o něco výjimečného. Při návrzích jsme vycházeli z klíčových vizuálů agentury Made by Vaculik.
Na mobilní kontejner Metaxa Partyhaus o velikosti 33 m2, který pohodlně pohostí 10 lidí a zajistí jim vše, co je na dobré party třeba, láká po celém Slovensku 55 stojanů v prodejnách řetězce Tesco. Netradiční a dokonalou „domácí“ party mohou zákazníci vyzkoušet po celé léto až do září na Kamenném náměstí v Bratislavě. Více o kontejneru naleznou zájemci na www.partyhaus.sk.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Další články

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Pin It on Pinterest

Share This