Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. Od března nabízí Kofola zákazníkům vody Ondrášovka s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Ta usnadní následnou recyklaci lahví.
Nová vizuální identita minerálních vod Ondrášovka odráží pozitivní vztah firmy i značky k přírodě. Hlavním poznávacím prvkem rebrandingu značky se stal zelený strom. „Košatý listnatý strom jsme nedali do nového loga Ondrášovky náhodou. Uvědomujeme si, jak důležitou roli hrají stromy a lesy v naší přírodě a jak moc přispívají ke správnému koloběhu vody. O vodu i přírodu v širokém okolí našeho závodu se již nyní intenzivně staráme,“ vysvětluje Kateřina Ceralová, senior brand manažerka značky Ondrášovka.
„Toto poselství jsme brali v potaz i při výrobě POS materiálů. Víme, jak je udržitelnost pro Kofolu důležitá,“ vysvětluje sales director Marek Končitík z komunikační agentury Dago. „Na výrobu vystavení pro Ondrášovku, a to včetně shop in shopů, jsme použili pouze odolné kartony s FCS certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů. Kofola a Dago spojily síly a výsledkem je řada funkčních POS, která pomáhají zákazníkům předat informaci o změně designu těchto minerálních vod,“ dodává.
POS dominuje světle zelená
Komunikační agentura Dago tak vyrobila set vystavení čítající shop in shopy, regálová čela, regálové brandingy a kartonové stojany a rukávy, které plně souzní s rebrandigem minerálních vod Ondrášovka. Dago se projektu Ondrášovka věnovalo již od úplného začátku, tedy od února roku 2021, a vytvořilo pro Kofolu hned několik konceptů, kterým se postupně věnovali všichni grafici, které Dago pod svou střechou má. „Chtěli jsme si být jisti, že pro klienta vyvineme a zpracujeme koncept, který plně odpovídá jeho očekávání a cíli celé kampaně. Proto jsme do kampaně zapojili všechny naše kreativce a pracovali společně s klientem na vývoji finálního konceptu, který jsme následně rozvinuli do všech výše zmíněných POS,“ doplňuje Končitík.
Všechny typy vystavení jsou laděny do světle zelené barvy a dominuje jim nové logo Ondrášovky odkazující na přírodní původ této minerální vody. Shop in shopy jsou navíc doplněny o reálné prvky v podobě lavičky a rozcestníku, na kterém jsou uvedena hesla kladoucí důraz na historii a poselství Ondrášovky.
„Vývoj instore komunikace pro relaunch značky Ondrášovka byl komplexní projekt, ve kterém jsme se snažili zohlednit ekologický přístup k materiálům, poukázat na atributy značky, dále zaujmout a edukovat spotřebitele o aktivitách a historii značky. Celá instore komunikace jen umocňuje celou kampaň Ondrášovky,“ doplňuje Daniela Dlouhá, trade marketing manažerka společnosti Kofola k novým POS Ondrášovky.
Co se v rámci spolupráce realizovalo v retailu:
- Shop in shopy včetně podlahové samolepky a skutečné lavičky
- Kartonové stojany
- Půlpaletový rukáv s proložkami
- Čtvrtpaletový rukáv s proložkami
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY