Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně. Proto jsme začali vyvíjet náš vlastní software, který všechny atributy produkce spojí dohromady a usnadní práci všem, kteří se na přípravě zakázky podílejí – klientům, dodavatelům i našim interním týmům.

Po vývojové fázi, která trvala rok a půl, nyní nový software testujeme. A zatím s ním zaznamenáváme velký úspěch. Ukazuje se, že jednotná správa projektu ulehčuje práci nejen nám, ale především našim zákazníkům.

Systém klientovi a jeho obchodním zástupcům neustále předává veškerá aktuální data o všech jeho vystaveních, tedy kde se nachází, detailní informace o každé prodejně, plán instalace a podobně. Pokud dojde ke zjištění, že je s některým produktem něco v nepořádku, může prostřednictvím softwaru problém nahlásit a jeho aktuální stav zachytit fotoaparátem mobilu či tabletu a uložit do cloudu.

Rychlost splnění zakázky se rapidně zvyšuje

Systém podle skladových zásob a rozpočtu včas nahlásí potřebu doobjednání patřičných položek a s tím související výdaje. Umí také přijmout objednávku z informačního systému klienta. Zkracují se tím nejen prostoje, k nimž jinak běžně dochází, ale výrazně také zátěž všech participujících článků, protože systém řadu činností v celém procesu realizace automatizuje. Prodejny s nainstalovanými produkty jsou pro větší přehlednost zobrazeny na mapě, samozřejmostí je možnost vytvářet reporty a sestavy. Vzhledem ke sběru dat v terénu je neustále jasný počet a druh monitorovaných POP médií na každé prodejně. Odpadá tedy nutnost klasické inventarizace, která nyní probíhá kontinuálně. Pro snadnější orientaci lze produkty filtrovat podle lokality, materiálu, druhu prodejny, obchodních zástupců a dalších parametrů. Obchodní zástupce nebo instalační pracovník mají přístup k systému neustále po ruce a mohou zobrazit aktuální údaje v dané lokalitě pomocí lokalizace GPS. Přímo na místě mají také za úkol informace aktualizovat.

Zatímco dříve by například umístění tisíce velkých pokladních zón trvalo i dva roky, s pomocí nového systému jsme to zvládli za 6 měsíců. Velkou předností je absolutní přehled o nainstalovaném materiálu, což umožňuje také správu a kontrolu oprav.

Do testování se zapojilo 10 klientů a jejich dosavadní reakce jsou velmi pozitivní. Za hlavní výhodu považují urychlení celého procesu vyřízení zakázky. Klient má přehled o všem důležitém a pouze on-line schvaluje jednotlivé kroky. V těsnější integraci komplexních služeb s klientovými potřebami vidíme budoucnost oboru a jsme rádi, že se na realizaci této vize můžeme již nyní podílet.

Marek Končitík a Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This