Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…
Retail Safari v Düsseldorfu
Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.
V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b… Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ… V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri… S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova… Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá… Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu… Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
LG trendy shopping v Alze
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Máme Shop! Global Award za Somersby
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně. Proto jsme začali vyvíjet náš vlastní software, který všechny atributy produkce spojí dohromady a usnadní práci všem, kteří se na přípravě zakázky podílejí – klientům, dodavatelům i našim interním týmům.
Po vývojové fázi, která trvala rok a půl, nyní nový software testujeme. A zatím s ním zaznamenáváme velký úspěch. Ukazuje se, že jednotná správa projektu ulehčuje práci nejen nám, ale především našim zákazníkům.
Systém klientovi a jeho obchodním zástupcům neustále předává veškerá aktuální data o všech jeho vystaveních, tedy kde se nachází, detailní informace o každé prodejně, plán instalace a podobně. Pokud dojde ke zjištění, že je s některým produktem něco v nepořádku, může prostřednictvím softwaru problém nahlásit a jeho aktuální stav zachytit fotoaparátem mobilu či tabletu a uložit do cloudu.
Rychlost splnění zakázky se rapidně zvyšuje
Systém podle skladových zásob a rozpočtu včas nahlásí potřebu doobjednání patřičných položek a s tím související výdaje. Umí také přijmout objednávku z informačního systému klienta. Zkracují se tím nejen prostoje, k nimž jinak běžně dochází, ale výrazně také zátěž všech participujících článků, protože systém řadu činností v celém procesu realizace automatizuje. Prodejny s nainstalovanými produkty jsou pro větší přehlednost zobrazeny na mapě, samozřejmostí je možnost vytvářet reporty a sestavy. Vzhledem ke sběru dat v terénu je neustále jasný počet a druh monitorovaných POP médií na každé prodejně. Odpadá tedy nutnost klasické inventarizace, která nyní probíhá kontinuálně. Pro snadnější orientaci lze produkty filtrovat podle lokality, materiálu, druhu prodejny, obchodních zástupců a dalších parametrů. Obchodní zástupce nebo instalační pracovník mají přístup k systému neustále po ruce a mohou zobrazit aktuální údaje v dané lokalitě pomocí lokalizace GPS. Přímo na místě mají také za úkol informace aktualizovat.
Zatímco dříve by například umístění tisíce velkých pokladních zón trvalo i dva roky, s pomocí nového systému jsme to zvládli za 6 měsíců. Velkou předností je absolutní přehled o nainstalovaném materiálu, což umožňuje také správu a kontrolu oprav.
Do testování se zapojilo 10 klientů a jejich dosavadní reakce jsou velmi pozitivní. Za hlavní výhodu považují urychlení celého procesu vyřízení zakázky. Klient má přehled o všem důležitém a pouze on-line schvaluje jednotlivé kroky. V těsnější integraci komplexních služeb s klientovými potřebami vidíme budoucnost oboru a jsme rádi, že se na realizaci této vize můžeme již nyní podílet.
Marek Končitík a Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY