Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery
Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…
Chytrý regál umí namíchat drinky
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
Shop in shop ACER pro Alzu
Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…
JOJO shop-in-shop v TESCO
Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…
Český svět grilování 2
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…
Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým

Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro společnost BEL sýry jsme vytvořili unikátní a hravé vystavení. Zadání zákazníka bylo jasné: vytvořit velmi kreativní paletové vystavení, které by podpořilo image značky Veselá kráva a zároveň nabízelo dostatečnou zásobu pro samotné výrobky, které tento brand nabízí.
Cílem vystavení bylo zaujmout a nalákat hlavně malé děti, což není v segmentu mléčných produktů typické. Tým grafiků společnosti DAGO tuto změnu uvítal, a tak vznikl koncept, který je možné vidět od září 2021 v Kauflandu v Praze na Vypichu a od října v Kauflandu Hněvotínská v Olomouci. „Na výrobu vystavení pro společnost BEL Sýry Česko a.s. jsme použili pečlivě vybrané druhy recyklovatelných plastů s ohledem na požadované vlastnosti. Některé části vystavení vyžadují tvrdost, jiné pružnost a odolnost vůči zatížení či prohybu,“ vysvětluje Jakub Petráš, project manager společnosti Dago.
Plastové řešení paletového stojanu nabízí výbornou dostupnost obou produktů – sýru Veselá kráva a svačinky Sýr a Křup. Zákazníci si je tak mohou brát ze všech stran. „Velmi nás zaujalo to, jak šikovně agentura propojila vystavení a komunikaci obou značek, a také implementace interaktivních prvků. Zároveň má stojan dostatečnou kapacitu na umístění zboží, což je neméně důležité,“ říká trade managerka společnosti BEL Sýry Dagmar Petříčková.
Malí nakupující jsou přilákáni ke stojanu možností zabavit se skládáním obrázků, a to buď ve formě loga Veselé krávy na červených a bílých kostkách, anebo v podobě fotek aktivních dětí na otočných válcích. „Hned první den při instalaci jsme byli svědky zájmu několika dětí, které na vystavení reagovaly a začaly ho zkoumat,“ komentuje vystavení Jakub Petráš.
Samotné válce jsou sestaveny ze tří kusů a obsahují devět různých motivů ke skládání. Jsou vyrobeny a prověřeny tak, aby byly pro děti 100% bezpečné. Při návštěvách prodejen vidíme, že nakupující rodiče stojan zajímá a děti si na něm rády skládají obrázky. To nás velmi těší,“ dodává Dagmar Petříčková.
Celý koncept je také připraven na světelnou verzi s podsvíceným logem, nasvícenými policemi a případně LCD displejem. Vystavení si díky svojí kreativní a zábavné části získává pozornost dětí a následně i jejich rodičů. Ohlasy jak ze strany obchodního řetězce, tak klienta jsou velmi kladné a především je vyzdvihována funkčnost provedení.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY