Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku

Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů. Limitovaná edice s příchutí jablka a fíků zaujme dominantní, pro samotný brand netypickou zelenou barvou. Dago a Red Bull pokračují v úspěšné spolupráci spočívající v rebrandování existujících paletových ostrovů a regálových čel. Zákazníci mohou potkat zmíněná vystavení v obchodních řetězcích v České republice i na Slovensku.

Set POS materiálů, který je k vidění na českém trhu, obsahuje přibližně třicet kusů paletových a půlpaletových vystavení, která spotřebitelům nabízejí nápoje ze zimní edice i klasické energy drinky Red Bull. Kartonové stojany zdobí plechovka se zimním designem a motivem fíku. Nepřehlédnuté jsou také shopy-in-shopy, také částečně ekologicky „zrecyklované“ z letní aktivace. Zákazníci je mohou vidět ve vybraných supermarketech Albert až do 8. listopadu 2022.

Slovenská edice obsahuje 21 kusů palet a 20 kusů půlpalet s bočnicemi a stejně jako v české edici jsou i zde prezentovány nejen drinky se zimní příchutí, ale i ty klasické. K vidění jsou ve slovenských řetězcích Terno od 7. října až do začátku listopadu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This