Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku

Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů. Limitovaná edice s příchutí jablka a fíků zaujme dominantní, pro samotný brand netypickou zelenou barvou. Dago a Red Bull pokračují v úspěšné spolupráci spočívající v rebrandování existujících paletových ostrovů a regálových čel. Zákazníci mohou potkat zmíněná vystavení v obchodních řetězcích v České republice i na Slovensku.
Set POS materiálů, který je k vidění na českém trhu, obsahuje přibližně třicet kusů paletových a půlpaletových vystavení, která spotřebitelům nabízejí nápoje ze zimní edice i klasické energy drinky Red Bull. Kartonové stojany zdobí plechovka se zimním designem a motivem fíku. Nepřehlédnuté jsou také shopy-in-shopy, také částečně ekologicky „zrecyklované“ z letní aktivace. Zákazníci je mohou vidět ve vybraných supermarketech Albert až do 8. listopadu 2022.
Slovenská edice obsahuje 21 kusů palet a 20 kusů půlpalet s bočnicemi a stejně jako v české edici jsou i zde prezentovány nejen drinky se zimní příchutí, ale i ty klasické. K vidění jsou ve slovenských řetězcích Terno od 7. října až do začátku listopadu.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
SK


