Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akvizice nových klientů i posílení vlastního PR.
„DAGO působí na trhu již 19 let a za tu dobu si firma vybudovala silné interní know how, které implementuje do všech realizovaných projektů. Tento rok chceme zavést speciální znalostní systém DAGO CIS (Complex In-store Solution), který díky propracovaným analýzám a teoreticko-praktickému know how znásobí efektivitu POP řešení, které DAGO dokáže svým klientům nabídnout,“ uvedl Martin Vorel, ředitel společnosti.
V roce 2012 plánujeme nejenom personální nárůst, ale i rozšíření regionální a segmentově do oblastí pharma, HOBI a finance. „Zákazníci jsou momentálně mnohem citlivější na efektivitu řešení POP projektů. Z tohoto důvodu jsme zavedli tři specifické cenové kategorie, které zohledňují klientovy potřeby: ne vždy je potřeba mít luxusní POP, někdy lze pro konkrétní potřebu vystačit s levnějším generickým zpracováním,“ přibližuje aktuální situaci na trhu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel DAGO.
Kromě posílení interního týmu a znalostní báze DAGO v tomto roce firma usiluje i o rozvoj vlastní značky. „Zahájili jsme spolupráci s Alžbětou Pavlínovou ze sdružení PR profesionálů ADison. Plánujeme spuštění nového webu a zlepšení komunikace vůči externí veřejnosti,“ upřesňuje plány Martin Vorel.
Nová VIZE firmy DAGO: Být „top“ lídrem v poskytování POP komunikačních projektů, vnímaný zákazníky jako partner poskytující vysokou kvalitu vlastních projektů, neustále zapojující znalostní a technologické inovace.
Nová MISE firmy DAGO: „SPEED & CONFIDENCE, KNOWLEDGE & EFFICIENCY“ – „RYCHLOST a DŮVĚRA, ZNALOSTI a EFEKTIVITA“
Rychlost, důvěra, znalosti a efektivita a jejich aplikace v externích i interních procesech jsou naším hlavním cílem k vytvoření dlouhotrvajícího a stabilního vztahu s našimi zákazníky. Spolehlivostí, blízkým kontaktem, přijetím potřeb zákazníků za vlastní, kvalitou a zapojováním špičkových znalostí děláme vše pro to, abychom se všemi svými partnery vytvořili férový, strategický a oboustranně výhodný vztah.
SK






