MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.

Loading...

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This