Retail News: Léto volá po osvěžení i zdravém životním stylu
Dago zhotovilo pro Plzeňský Prazdroj Slovensko a jeho dva brandy Birell a Radegast unikátní shop-in-shopy na slovenském trhu. S neotřelou prezentací produktů si vyhrálo u zadavatele Danone a jeho značky Alpro. Osvěžující Birell, prémiová pivní novinka, nebo...
RETAIL NEWS: JARNÍ SHOP-IN-SHOPY PRO BRANDY COCA-COLA HBC OD DAGO
Pro značku Coca-Cola HBC vytvořilo DAGO během jarního období barevné, zábavné a inovativní vystavení, ať už pro komunikaci limitovaného produktu, nebo novinky. Přečtěte si o nich více v Retail News a podívejte se na jejich zhotovení v galerii. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS: COCA-COLA FANDÍ HOKEJI A DAGO S NÍ!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej. Coca-Cola rozhodně velmi dynamicky a masivně přistoupila k předzápasové přípravě, pokud bychom takto přeneseně nazvali vizibilitu na prodejní ploše. Ve vypsaném tenderu na...
Zboží a prodej: POP Star 2023 je Radegast
Finalisté soutěže POP Star 2023 se sešli na slavnostním vyhlášení, kde udělovala ceny odborná porota složená z marketingových expertů. Celkovým vítězem se stalo vystavení Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. Také druhou a třetí příčku obsadila vystavení...
Retail News: JAKO V BARU! DAGO VSADILO V SHOP-IN-SHOPU PRO TONIK KINLEY NA KREATIVITU
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
MISTOPRODEJE.CZ: V soutěži POP STAR za rok 2023 získalo DAGO 2. místo i cenu za hravost
Na konci března se sešli finalisté soutěže POP Star v prostorách ppm factum na slavnostním vyhlášení vítěze za rok 2023. Tento již druhý finálový event v historii soutěže si nenechala ujít většina zástupců nominovaných vystavení z českých i mezinárodních firem. Celým...
MISTOPRODEJE.CZ: V SOUTĚŽI POP STAR ZA LEDEN 2024 OBSADILO DAGO 2. MÍSTO
V lednu jsme v soutěži POP STAR, kterou vyhlašuje portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum, získali stříbrnou medaili s vystavením Májka. V lednu bylo hodnoceno 8 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita...
MISTOPRODEJE.CZ: Vítězem POP STAR za prosinec 2023 je shop in shop Pilsner Urquell
Počtvrté za sebou jsme zvítězili v soutěži POP STAR, kterou vyhlašuje portál Mistoprodeje ve spolupráci se společností ppm factum. V prosinci ocenila porota vánoční shop-in-shop s nevšedním prvkem sněžítka pro Plzeňský Prazdroj. V prosinci bylo hodnoceno v POP STAR 10...
MISTOPRODEJE.CZ: Vítězem POP STAR za listopad 2023 je shop in shop Stará žitná myslivecká
Třetí zlato v řadě! V listopadu jsme navázali na zářijové i říjnové vítězství v soutěži POP STAR. Tentokrát zaujal shop-in-shop pro značku Stará žitná myslivecká z dílny Palírna U Zeleného stromu, který byl umístěn v hypermarketech Albert. V listopadu bylo hodnoceno...
MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za říjen 2023 je Božkov Republica
Cinklo to! V říjnovém kole soutěže POP STAR jsme vyhráli s vystavením pro Božkov Republica z dílny STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. Shop in shop se vztahoval k výročí samostatnosti ČSR. Porota ocenila celkovou kreativitu a také potenciál upoutání pozornosti v místě...
MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM
Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv – potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend.