Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
23. listopadu proběhlo vyhlášení POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace za rok 2017. Z večera jsme si odnesli ocenění za šest projektů. Nejvíce úspěšná byla práce pro Jägermeister, která k… Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro. Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám. Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
POPAI AWARDS: 10 ocenění
Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru
Společně se společností Remy Coin…
Letní zajímavosti z Pinterestu
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1516171819...»» Nejstarší
Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.
Nákup krmiva vyjde chovatele na zhruba deset tisíc korun za rok, což není úplně malá částka, a křivka výdajů má navíc rostoucí tendenci. Zvířátka u nás prostě budou vždy trendy a stále více je bereme jako členy domácnosti, kterým dopřáváme stejný, ne-li větší luxus než lidským jedincům.
Z toho nám jednoduše vyplývá, že investice výrobců do POS v kategorii krmiv pro domácí mazlíčky budou i dále růst. Oproti lidským potravinám má zvířecí strava tu výhodu, že ji neovlivňuje sezónnost, roční období ani nic jiného. Zvířata budou jíst během celého roku stejně a žádné osvěžující letní nápoje pro psy zatím nikdo nevymyslel.
To je nejspíš i důvod, proč se setkáváme s POS dlouhodobějšího, permanentnějšího charakteru, a to je určitě velké plus. Firmy se nebojí investovat větší částky do svých stojanů, regálových čel či paletových vystavení, jelikož vědí či doufají, že na rozdíl od akčních či sezónních produktů bude jejich produkt na vzestupu po delší dobu a má dlouhodobý charakter. Například u potravin pro lidi stačí v mnoha případech jednoduché, levné kartonové vystavení, které za pár týdnů skončí v kontejneru.
Co se materiálového zpracování týče, vedou v této kategorii rozhodně přírodní materiály, jako je dřevo. Velmi často od klientů slýcháváme nejdůležitější podmínku, kterou je propojení vystavení s přírodou.
Jak toho docílit jinak než kvalitním dřevěným (ideálně jen lehce opracovaným) vystavením? Samozřejmě i u zvířecích pochutin se klade důraz na bio a ekologickou výrobu a zdravé složky uvnitř. A to přece nelze „zabít“ nějakým kýčovitým brandingem.
Rozhodně by nejen výrobci, ale také obchody či obchodní řetězce měli investovat právě do rebrandingu celých kategorií, jako je například krmení pro zvířata pet food. Společný a ucelený koncept pak dodá nakupování naprosto jinou atmosféru. A jak bylo popsáno výše, lidé své pejsky a zvířátka zbožňují, takže dobrá reklama v tomto případě zákazníka velmi rychle přesvědčí, aby udělal svému mazlíčkovi radost či mu dopřál ten nejlepší komfort a péči bez ohledu na dopad na obsah jeho peněženky.
Příklad prodejny:
Freshpet
Čerstvé krmivo pro zvířata na trhu v České republice zatím chybí. Tento záměr zahraničního výrobce Freshpet musím hodnotit pozitivně. Přece jen tyto „hotovky“ pro pejsky zákazníky určitě zaujmou. Reklama se zdá být, alespoň dle fotografie, střídmá. Pouze v horní části lednice vyniká světelný topper. Volila bych poněkud výraznější, nápaditější reklamu, třeba s nějakou formou edukace pro lidi, kteří zatím své mazlíčky čerstvou stravou nekrmí. Obaly produktů vypadají opravdu vábivě a chutně.
Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing&Media
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
SK


