Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Rozjitřit hezké vzpomínky – k tématu grilování pro Marketing & Media

Grilování je u nás stále větším trendem a koníčkem všech věkových kategorií. Bude to nejspíš tou atmosférou, kterou si každý hned vybaví, jakmile slyší toto slovo. Nejen, že cítíme pohodovou a přátelskou atmosféru, setkání s blízkými, slunečné počasí, ale také velmi dobré a kvalitní pochutiny s tím spojené. Mnoho lidí se dokonce těší na letní dny právě kvůli grilování. Z toho logicky plyne, že se do vybavení a delikates investuje stále více finančních prostředků a na trhu sílí konkurenční prostředí.

Právě proto se stále častěji ať už výrobci grilů, příslušenství ke grilování či potravinářské společnosti obracejí na marketingové agentury s prosbou o pomoc své zboží zviditelnit, odlišit od ostatních a uspokojit potřeby zákazníků.

Když člověk plánuje nějakou tu grilovačku, nákupní košík přetéká. Je nutné zakoupit uhlí, maso, omáčky, sýry, klobásky, pivo, obracečku na maso a takto můžeme jmenovat dál a dál. Zmíněné zboží je však z různých kategorií. A právě proto velmi často vstupuje do hry takzvaný „cross category“ marketing. Ten se snaží zákazníkům nákup co nejvíce zpříjemnit a zjednodušit. Dodavatelé se tedy domluví a v rámci nějakého paletového vystavení, promo koutku nebo regálového řešení nabízejí své produkty pohromadě. To je výhodné pro všechny zúčastněné, jelikož dodavatelé sdílejí náklady na POS materiály, zákazníci mají vše po ruce, na nic nezapomenou, a díky tomu v obchodě utratí maximální částku peněz, a to se líbí zase provozovatelům.

POS materiály pro grilování mají jednu velkou výhodu — je velmi snadné navodit nakupujícím tyto radostné prožitky, díky tomu je přesvědčit k nákupu a uspořádání nějaké sešlosti u rozpáleného ohně. Jako velmi vhodné se nám osvědčila vystavení s reálným grilem, kde se připravovalo maso a kolem bylo příjemné posezení. Na to lidi rozhodně slyší. Ihned se jim podvědomě vybaví vzpomínky a radostné pocity z grilování. Právě takto šťastné zákazníky si každý obchodník a dodavatel přeje. Marketingovou strategii je však nutno velmi dobře naplánovat a aplikovat.

Anna Brůžková, Dago
Zdroj: Marketing & Media 18/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This