Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů… Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Chuťovky z Pinterestu
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Život se neustále zrychluje a dnešní doba přináší novinky a technické vychytávky jako na běžícím pásu. Veškeré dění se čím dál víc přesouvá do virtuálního prostoru a na nic není čas. Internetové prodeje raketově rostou, informace se na nás chrlí ze všech stran a téměř cokoliv je možné vyhledat, srovnat a ihned zakoupit v řádech maximálně minut. Firmy napříč všemi segmenty se musí přizpůsobit a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“ monitoru, tabletu, televize nebo telefonu ocitá se rázem na chvostu pelotonu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail vůbec smysl? Zcela určitě ANO.
Zejména v oblasti elektroniky stále ještě funguje „ukázaná platí“ a nezáleží na tom, zda se jedná o televize, audio, PC, kuchyňské spotřebiče nebo příslušenství. Jak k tomu ale přistoupit? Prodej v kamenných obchodech se transformuje do prezentace zážitku. Značky musí zákazníkovi nabídnout svým způsobem show, přilákat ho do prodejny, ve které se bude cítit příjemně a pohodlně. Bude si chtít vystavené produkty vyzkoušet, hrát si s nimi, zjišťovat co umí a co mohou nabídnout.
To je důvod proč i prodejny s elektronikou využívají velké vzdušné prostory, a produkty jsou prezentovány na dřevěných stojanech místo kovových regálů. Prostředí, ve kterém využijeme hru se světlem a hudbou, kde každý produkt má svůj prostor a nenásilným způsobem je v centru všeho TOP produkt, který chceme ukázat. Většina prezentací funguje na systému touch & try. Doba, kdy chtěly značky na jednom místě představit komplet celé portfolio je dávno pryč. Ukažme zákazníkovi naše novinky a nejlepší produkty, aby měl možnost si je otestovat a zjistit, že to je to pravé a musí to mít. Přímá interakce, která vzbudí v zákazníkovi touhu po produktu, je v současné době jeden ze základních cílů kamenných prodejen.
Příklad prodejny:
Příkladem zdařilého provedení je například prodejna Sonos v New Yorku (na obrázku). Její koncept budí nadčasový a moderní dojem. Diferenciace jednotlivých částí obchodů je zcela jistě přínosná. Jednotlivé místnosti navozují domácí prostředí a přímo korespondují s použitím prodávaného výrobku. Zákazník si může v těchto stylizovaných pokojích vyzkoušet kvalitu zvuku reproduktorů a další jiné produkty této značky, což rozhodně kladně ovlivní jeho nákupní chování.
Michal Sůlovec, Dago
Zdroj: Marketing&Media
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály....
SK


