Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Jak se daří promovat grilování – hodnocení pro Marketing & Media
Weber
Vše, co jste chtěli vědět o grilování, Německo
Společnost Weber-Stephen otevřela svůj první německý „Original Store“ už v roce 2014. Od té doby jej několikrát upravovala do dnešní podoby. Prodejní koncept slovy tvůrců kombinuje „akci, integraci, poradenství a prodej v perfektním souladu“. Neslouží jen k představení portfolia, ale v části prodejny nazývané „koutek dědictví“ zákazníkům odhaluje i historii firmy. V další části je kuchyně a malá restaurace, v rámci níž mohou zákazníci ochutnat menu z grilu a rovněž se přiučit od zdejších kuchařů. Přímo v prodejně si mohou vyzkoušet grilování na šesti „indoor“ grilech nebo se poučit o pěstování bylin v přilehlé zahradě. V nabídce prodejny je také „Original Weber Grill Academy“. Materiálům dominuje cihla, beton, dřevo a kov. Převahu přírodních odstínů narušují červené detaily. Modernost multimediálních stěn a LED ohňů doplňují jednoduché křídové nápisy.
Hodnocení: 4 / 5
Designová prodejna pro milovníky grilování se vším všudy je tu. Líbí se mi vše co je v prodejně dostupné – sekce s grily, dřevem, surovinami, příslušenstvím a dokonce také prostor grill academy. Suprově propojeno a dohromady krásně sladěno. Celý koncept používá materiály spojené s grilováním. Cihlové obložení zase připomíná dům, u kterého většinou lidé grilují. Povedené.
Kohle
Také uhlí si zaslouží design, Německo
Prodejní displej pro prémiové grilovací brikety od společnosti Kohle Manufaktur určený pro hobby markety určitě přitáhne pozornost zákazníků. Merchandisingovou sadu z lepenky tvoří několik typů displejů. Každý je samostatnou maloobchodní jednotkou určenou jak pro přepravou zboží, tak přímo pro prodej. V prodejně pak stačí odtrhnout čelní část, horní složit dovnitř a vše se přemění v atraktivní displej, který má i polici na umístění podpalovacích gelů. Tímto způsobem je možné v rámci jednoho stojanu vystavit společně dva produkty. Ty jsou pak také součástí speciálního balení v brandovaných krabicích, které je možné vyskládat na jednu paletu. Hlavní motiv tvoří fotografie briket, tedy odstíny černé barvy v kombinaci se zlatou, což jsou i korporátní barvy Kohle. Na každém displeji jsou pak jako doplněk použity i lifestylové fotografie související s grilováním.
Hodnocení: 3 / 5
Brikety na grilování si také zaslouží nějakou tu podporu prodeje a to můžeme vidět zde. Na první pohled jednoduchý kartonový stojan, avšak s velkou zátěží na police, není lehké vyrobit. Linie na bočnicích mají dle mého názoru připomínat tvar pytle, v kterém se brikety prodávají, a to je celkem hezky vymyšleno. Není to žádná velká originalita, ale s nejspíš omezeným budgetem zvládnuto obstojně.
Knorr
Všechny chutě na jednom místě, Německo
Značka Knorr se v rámci kampaně se svým šéfkuchařem Luigi Carolou rozhodla upozornit na stávající portfolio vhodné ke grilování a rovněž představit nové produkty. Těžištěm kampaně byla spotřebitelská soutěž a komunikace v místě prodeje. Při nákupu jednoho z vystavených produktů Knorr mohli zákazníci každý den vyhrát jeden ze tří grilů nebo jednu ze třiceti tří grilovacích lopatek se značkou „Luigi Carola“, kterou pak bylo možné vypalovat na steaky. Paletovému vystavení dominovala svěží zelená barva a z dálky poutal slunečník. Na místě byly pak spotřebitelům kromě široké nabídky omáček vhodných ke grilování k dispozici také brožurky s recepty od Luigiho.
Hodnocení: 1 / 5
Bohužel tuto kampaň nemohu hodnotit moc pozitivně. Celé mi to trošku připomíná reklamy X let zpátky. Kuchař přes celou komunikaci působí jako prodejce v teleshopingu. Klasické paletové vystavení je také velmi tradiční a podle mě dosti neoriginálně navrženo. I s paletovým vystavením se dají dělat divy. Jediné, co se mi v kampani líbí, je „razítko“ na maso, které zákazník může vyhrát, zakoupit.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 18/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY