Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů… Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Chuťovky z Pinterestu
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Musím přiznat, že mě velmi potěšilo, kolik krásných halloweenských realizací připravila redakce MAM nám hodnotitelům k posouzení. Po Valentýnu další, pro nás v Čechách stále tak nějak cizí svátek, pro anglosaský svět důležitý každoroční milník podzimních dnů. A fotografie vystavení dokazují, jaký potenciál má Halloween v retailu. Můžete namítat, že „to“ skoro nikdo neslaví, ale změny se dějí.
Zájem o Halloween si vzala na starost nastupující generace, která využije svátku jako příležitosti se sejít, bavit se (ve strašidelných kostýmech) a konzumovat různé občerstvení mající tematické tvary lebek nebo dýní. A děti předškolního i školního věku mají zájem se připojit, aby ten (z valné většiny) pošmourný podzim měl nějaký veselý a barevný moment, na který se mohou těšit a pobavit se. Vyzdobit byt či dům, vydlabat dýni a vzpomenout si veseleji na ty, kteří tu s námi být už nemohou.
Poptávka po produktech s halloweenskou tematikou stoupá rok od roku, což potvrzují i řetězce, které už jí věnují i stránky v letácích a rozšiřují nabídku sortimentu – od původních dobrot a sladkostí až nyní k čarodějnickému oblečení, maskám a doplňkům. A navíc – nejsme už všichni otráveni tím, jak od října potkáváme v obchodech palety a palety čokoládových Mikulášů a vánočních kolekcí? Nevím, zda je horší čekat, že další rok nás to potká už v září, nebo zda si skutečně prodejci myslí, že bychom nestihli pár čokolád koupit později v listopadu nebo v prosinci, když mají obchody otevřeno skoro pořád?
Věřím, že se trendu vzrůstající obliby Halloweenu konečně „chytí“ i samotní zadavatelé. Letos se do toho výrazně pustila limonáda Fanta, jejíž povedený koncept stojanů a regálových čel dokázala navíc propojit se spotřebitelskou soutěží a v některých obchodech i s cross promem produktů značky Intersnack. A moje malé duchařské věštění na závěr? Pohanská oslava dne, kdy se stírá hranice mezi živými a mrtvými, se bude jednou dělit o „popularitu“ ve stejném poměru s Dušičkami. Každému, co vlastní jest, můžeme si vybrat, který ze svátků je nám bližší.
Hodnocení:
Zdroj: Marketing & Media 44/2022
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály....
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
SK





