DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami

K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.
Vystavení míří na širokou cílovou skupinu od 19 let výš. „Shop-in-shop je určen převážně pro velké hypermarkety, kde se potkává značně různorodá směsice nakupujících. Tomu odpovídá i velká, mainstreamová cílovka, podle níž jsme koncipovali vzhled vystavení a nadefinovali jeho funkce,“ vysvětluje Martin Zelený, Channel Development Manager v Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Shop-in-shop, který v nakupujících evokuje myšlenky na dobrou náladu a posezení s kamarády nad dobrým jídlem, kombinuje tři hlavní prvky. Plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Ty navozují příjemnou atmosféru spojenou s venkovním prostředím. Přitažlivým prvkem jsou také atrapy kotlet, které vyvolávají dojem, že se na grilu opékají. Tento prvek v zákaznících vyvolává chuť na grilované maso, které je potřeba zapít něčím dobrým. Tím je podpořena okamžitá i pozdější spotřeba.
Myšlenka zapojení grilu vznikla už během loňské sezóny. „Tehdy jsme vystavení připravovali z kartonu, s nímž se však nedařilo vytvořit dostatečně realistický efekt. Proto jsme se tentokrát rozhodli umístit do shop-in-shopu opravdový gril,“ říká Martin Zelený.
Vystavení bylo postupně instalováno v prodejnách řetězců Tesco a Ahold. Na Slovensku ještě přibyly obchody Metro. Dohromady bylo vyrobeno přes 30 kusů. „Podařilo se nám vytvořit velmi prémiové a inovativní řešení, které oceňují koncoví zákazníci i obchodníci,“ dodává Martin Zelený z Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet. Skvěle dokládá, jak se klientova nápaditost a ochota dělat netradiční kreativní projekty pozitivně podepisují na finálním výsledku.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






