Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu

Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...

Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací. Nejcennější jsou pro nás dva zlaté kovy: za regálové čelo propojující whiskey Four Roses s Royal Crown Colou a za regálové čelo pro cukrovinky M&M’s.

Vítězné hlasy si tento endcap, při jehož výrobě jsme použili lakované dřevovláknité desky, získal hlavně za veselé zpracování. Hraje směsicí neobvyklých tvarů, prvků a vtipu. Nejvíce zaujmou maskoti se zábavnými grimasami a lákavé kusy čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Na endcapu pro whiskey Four Roses s Royal Crown Colou porota ocenila jeho luxusně vyhlížející provedení a neobvykle zkombinovanou černou a hnědou barvu. Toto originální POP médium vyvolává nostalgické pocity, které umocňují starožitný stůl a lampa. Hlavní myšlenkou je důraz na zklidnění a uvolnění v dnešní hektické době, které regál spojuje s pomalým vychutnáváním kombinace coly a whiskey.

V kategorii nápojů, tentokrát nealkoholických, jsme zaznamenali další úspěch. Druhou příčku jsme obsadili s vystavením, které si u nás nechala zhotovit Kofola. Dominuje mu robot Karel a vyniká například tím, že zcela postrádá ostré hrany.

Výčet našich úspěšných a oceněných projektů završují dvě bronzové medaile: první získal interaktivní shop-in-shop Oral-B vyrobený pro PROCTER & GAMBLE, který disponuje unikátním systémem detekce nadměrného vzdálení vystaveného produktu. Druhou obdržela naše známá loď Captain Morgana, která byla oceněná už několikrát. Znovu se se tím potvrdil mimořádný úspěch tohoto projektu.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Pin It on Pinterest

Share This